וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בהפועל ירושלים: קרטיס ג'רלס שוחרר

20.10.2017 / 12:53

אחרי שפרסמנו ביום שלישי על ההתלבטות של האלופה אם לשחרר את הגארד שהתבטא נגד קציקאריס בתקשורת ("לא עבדנו על ההגנה, וזו התוצאה"), האדומים הודיעו על עזיבתו: "מאחלים לו הצלחה"

one

זעזוע בהפועל ירושלים: קרטיס ג'רלס שוחרר היום (שישי) מהקבוצה על רקע אי שביעות הרצון שהביע בפומבי מהמאמן פוטיס קציקאריס, וההתבטאות החריגה שלו בפני כלי התקשורת השבוע ("לא עבדנו על ההגנה, וזו התוצאה").

"הפועל ירושלים וקרטיס ג'רלס הגיעו להבנות על שחרורו מהקבוצה. המועדון מודה לשחקן על תרומתו ומאחל לו הצלחה בעתיד", נמסר בהודעה רשמית מטעם הקבוצה.

כבר ביום שלישי פרסמנו על ההתלבטות של האדומים אם לשחרר את ג'רלס מהקבוצה. גורמים העידו אז: "קרטיס עושה מה שהוא רוצה. הוא חושב שהוא מעל כולם, מתנהג ביהירות ולא סופר אף אחד, ההתנהגות שלו מתריסה ויהירה. גם בשנה שעברה הוא התנהל עם אגו, אבל זה היה פחות בעייתי בגלל הכימיה עם סימונה פיאניג'אני. לא מעט אנשים במערכת ממש כועסים עליו, עד כדי כך שדיברו על האפשרות לשחרר אותו. גם המאמן מרגיש שהוא לא שולט בו, הוא עושה פרצופים ומדביק בגישה שלו שחקנים אחרים. זה מצב הרסני".

עוד בנושא:

ג'רלס ודייסון פנו לבכיר בהנהלה: "לא נגיע לכלום עם קציקאריס"
ג'רלס ביקר את קציקאריס: "לא עבדנו על הגנה, וזו התוצאה"
משבר האימון הכי גדול בעידן אורי אלון: התקופה הקשה של ירושלים

קרטיס ג'רלס שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
ירושלים נפרדת. ג'רלס/יוסי ציפקיס

ההודעה, כאמור, מגיעה על רקע היחסים העכורים שהתפתחו לאחרונה בין הגארד לבין קציקאריס. כפי שפרסמנו השבוע, ג'רלס, יחד עם ג'רום דייסון, אף התקשר לבכיר בהנהלת הקבוצה ואמר באותה שיחה ש"המאמן הזה והשיטה שלו לא מתאימים לקבוצה, לא נגיע איתו לכלום". חוסר החיבה לקציקאריס, כך מסתמן, אינה נחלתו של ג'רלס בלבד. שחקן נוסף בקבוצה אמר השבוע: "יש כאן הרבה שחקנים שלא אוהבים את השיטה של פוטיס, גם בעונה שעברה היו שחקנים שלא אהבו אותו ועובדה שהוא לא המשיך בקבוצתו הקודמת".

ג'רלס (30, 1.85) הוא בוגר מכללת ביילור שעבר שורה ארוכה של קבוצות באירופה מתחילת העשור הנוכחי. הגארד שיחק בין היתר בפרטיזן בלגרד, פנרבחצ'ה, ארמאני מילאנו, אוניקס קאזאן וגלאטסראיי. בעונה שעברה הוא הגיע להפועל ירושלים וזכה באליפות תחת הדרכתו של סימונה פיאניג'אני. בקיץ פורסם כי האיטלקי שעזב למילאנו מעוניין להביא איתו את ג'רלס, אך המהלך לא יצא לפועל.

בעונה שעברה היה ג'רלס בורג מרכזי בזכייה של ירושלים באליפות. הוא העמיד ממוצעים של 12.9 נקודות ו-3.3 אסיסטים למשחק בליגה הישראלית ב-30.6 דקות למשחק. העונה בשני משחקים עמדו הממוצעים של הגארד על 7.5 נקודות ו-3.5 אסיסטים למשחק. משחקו האחרון במדים האדומים היה השבוע מול בודוצ'נוסט ביורופקאפ בו קלע ג'רלס 10 נקודות.

עוד בהפועל ירושלים: אלן אומיץ' זומן לסגל נבחרת סלובניה, אלופת אירופה המכהנת, לקראת צמד המשחקים בחודש הבא במסגרת מוקדמות גביע העולם נגד בלארוס וספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully