וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרטיס ג'רלס מבקר את קציקאריס: "לא עבדנו על הגנה, וזו התוצאה"

17.10.2017 / 9:09

המתח בהפועל ירושלים גואה. גורמים במועדון מבקרים בצורה חריפה את הגארד האמריקאי: "הוא עושה מה שהוא רוצה, והמצב הרסני. היו דיבורים לשחרר אותו. ההתנהגות שלו מתריסה ויהירה"

one

לאחר שהפסידה בשבוע שעבר לליטקביליס פוניבז' הליטאית במחזור הפתיחה של היורוקאפ, בהפועל ירושלים שורר לא מעט לחץ לקראת המשחק השני, הערב (20:00, ספורט2) נגד בודוצ'נוסט המונטנגרית. אולם נראה כי האדומים מתמודדים לא רק עם בעיות מקצועיות , אלא גם עם כאלו חברתיות, אשר משפיעות על הקבוצה וגורמות לאווירת נכאים.

לוואלה! ספורט נודע כי האצבע המאשימה העיקרית של ראשי הפועל ירושלים מופנית לעברו של קרטיס ג'רלס. גורמים בקבוצה העידו שאינם מרוצים מהתנהלותו: "קרטיס עושה מה שהוא רוצה. הוא חושב שהוא מעל כולם, מתנהג ביהירות ולא סופר אף אחד, ההתנהגות שלו מתריסה ויהירה. גם בשנה שעברה הוא התנהל עם אגו, אבל זה היה פחות בעייתי בגלל הכימיה עם סימונה פיאניג'אני. לא מעט אנשים במערכת ממש כועסים עליו, עד כדי כך שדיברו על האפשרות לשחרר אותו. גם המאמן מרגיש שהוא לא שולט בו, הוא עושה פרצופים ומדביק בגישה שלו שחקנים אחרים. זה מצב הרסני".

מי שיעמוד למבחן בהתמודדות עם המשבר הזה הוא המאמן פוטיס קציקאריס. לאורך השנים טענו נגדו ביוון כי על אף ההערכה המקצועית לה הוא זוכה, חששו הקבוצות הבכירות במדינה, פנאתינייקוס ואולימפיאקוס, לתת לו הזדמנות בגלל נטייתו להיות "נחמד מדי" כלפי שחקניו, מה שעלול להתפרש אצל כוכבים כחולשה.


עוד בנושא:

הפועל ירושלים: "יש המון אגו, זה עלול להתפתח לא טוב"
פוטיס קציקאריס: "אני רוצה ומצפה לראות את כולם נלחמים אצלנו"
פרפרוגלו: "לא חושב שיש חוסר כימיה בין השחקנים לקציקאריס"

קרטיס ג'רלס שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ביקורת חריפה. ג'רלס/ברני ארדוב

ג'רלס עצמו נשאל אתמול על השינוי במעמדו ועל כך שהוא עולה מהספסל, ועל פי תשובתו ברור כי גם הוא אינו מרוצה מהמצב החדש: "זה משהו שאני צריך להתרגל אליו. בסופו של דבר יש לנו מאמן ואני צריך לעשות את מה שהוא דורש. הוא רוצה פילוסופיית משחק שונה וכולנו מנסים להתרגל אליה ולשינויים".

על המשחק נגד בודוצ'נוסט עצמו הגארד האמריקאי: "יש לי תחושות טובות, אנחנו צריכים להיות אופטימיים וחיוביים. הפסדנו את המשחק הראשון ביורוקאפ, כך שאנחנו חייבים לנצח. אנחנו צריכים לשנות את הגישה באופן כללי, בהגנה ובהתקפה. לא עבדנו הרבה על ההגנה וזו התוצאה. זה עניין של גישה ונצטרך להשקיע יותר בהגנה. אני חושב שחייבים לנצח את כל המשחקים הביתיים, זה משחק גדול עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully