וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרפרוגלו: "לא חושב שיש חוסר כימיה בין השחקנים לקציקאריס"

15.10.2017 / 9:05

פורוורד הפועל ירושלים משוכנע שהחיבור בין המאמן לשחקנים הוא רק עניין של זמן: "אנחנו עדיין לומדים אותו, זה לא דבר חריג עבור קבוצה חדשה". יוגב אוחיון: "פחות מעניין אותי אם אפתח בחמישייה"

one

הפועל ירושלים עדיין מושלמת בליגת העל, אחרי שרשמה אמש (שבת) ניצחון 85:90 על מכבי ראשון לציון. אחרי ההפסד לליקטבליס הליטאית ביורוקאפ, האדומים רצו לחזור לתלם ועשו זאת בקושי רב, אחרי שכבר נקלעו לפיגור דו ספרתי אך חזרו בזכות יכולת טובה של אוסטין דיי (19 נקודות) וריצ'רד האוול (16). "זה היה משחק מול הקהל הביתי שלנו והיה חשוב להשיג ניצחון", הסבירו בקבוצה.

יוגב אוחיון, שקיבל 13 דקות וקלע שתי נקודות, סיכם: "היה חשוב להתחיל ברגל ימין בארנה. האוהדים עשו את העבודה. פחות מעניין אותי מי יעלה בחמישייה, אלא שנהיה במסלול של ניצחונות. עכשיו אנחנו נתכונן למשחק היורוקאפ".

מאמן הפועל ירושלים פוטיס קציקאריס. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה!
השחקנים ילמדו להעריך אותו? קציקאריס/מערכת וואלה!, נועם מושקוביץ

סטראטוס פרפרוגלו (8 נקודות) הוסיף: "האוהדים היו גדולים, זו הרגשה נהדרת לשחק בארנה. הליגה פה קשה, לא רואים הרבה ביג-מנים. ליגה מאוד תחרותית וכיף לשחק בה. אני מסתגל לקבוצה, כולם עוזרים לי, אני לומד להכיר את השחקנים ובכל יום מרגיש טוב יותר".

פרפרוגלו נשאל על היחסים המתוחים בין השחקנים לקציקאריס, ואמר בתגובה: "חוסר כימיה עם המאמן? אני לא חושב שזה נכון. אנחנו בתחילת העונה, אנחנו לומדים את השיטה של המאמן. זה רגיל בכל קבוצה חדשה".

עוד באותו נושא

הפועל ירושלים ניצחה את מכבי ראשון לציון 85:90

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully