וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטיס קציקאריס: "אני רוצה ומצפה לראות את כולם נלחמים אצלנו"

16.10.2017 / 18:43

מאמן הפועל ירושלים דיבר לקראת המפגש הביתי מול בודוצ'נוסט: "שמצפה לנו משחק לא קל. אנחנו חייבים לשנות את הגישה שלנו בהגנה ולהיות אגרסיביים יותר" (ג', 19:00, ספורט 1)

לאחר ההפסד 86:72 לפוניבז' הליטאית בשבוע שעבר, בהפועל ירושלים שורר לא מעט לחץ לקראת המשחק השני בבית ב' של היורוקאפ מול בודוצ'נוסט (שלישי, 20:00, ספורט 1). המונטנגרים, שאמורים להיות חלשים יחסית, הפתיעו את הכוכב האדום בלגרד אתמול בליגה האדריאטית, מה שמעלה את הדריכות בירושלים. זאת מכיוון שהפסד נוסף יסבך מאוד את האדומים במאבק העלייה לשלב הבא.

מאמן הפועל ירושלים פוטיס קציקאריס. אדריאן הרבשטיין
קציקאריס/אדריאן הרבשטיין

המאמן פוטיס קציקאריס אמר לקראת המשחק: "אנחנו מנסים להתכונן בדרך הכי טובה למשחק הזה. בודוצ'נוסט משחקת כדורסל טוב, אגרסיבית מאוד ומגוונת, שניצחה את הכוכב האדום בלגרד בחוץ, כך שמצפה לנו משחק לא קל. אנחנו חייבים לשנות את הגישה שלנו בהגנה, להיות אגרסיבים כי בודוצ'נוסט תדע להעניש אותנו על טעיות או רפיון בהגנה. באופן כללי, אני רוצה לראות ומצפה לראות אות כולם נלחמים בקבוצה שלנו".

המאמן הוסיף: "כל משחק הוא חשוב, זה ברור. המאמן שלהם מצוין והקבוצה שלהם מאומנת. כולנו נצטרך להיות במיטבנו ולהציג יכולת טובה וריכוז. לקהל יש משמעות, כי האווירה עם האוהדים היא נהדרת". על מצבו של טרנס קינזי, שינסה להתחיל להתאמן בימים הבאים, אמר היווני: "מוקדם מדי לקבוע מה מצבו. הוא עובד באופן אינדיבידואלי, אבל כולם מקווים שהוא יתאושש יותר ויותר מיום ליום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully