וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רלס ודייסון פנו לבכיר בהנהלה: "לא נגיע לכלום עם קציקאריס"

18.10.2017 / 8:40

הרוחות בהפועל ירושלים סוערות בעקבות ההפסד לבודוצ'נוסט. דייסון וג'רלס כברו דיברו בימים האחרונים עם בכיר בהנהלת הקבוצה וביקרו את המאמן. אווירה קשה בחדר ההלבשה: "יש שחקנים שפשוט לא יכולים לראות אחד את השני"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. לאחר שספגו הפסד 86:72 לפוניבז' הליטאית במחזור הפתיחה של שלב הבתים ביורוקאפ, מד הלחץ בהפועל ירושלים עולה בעקבות ההפסד השני אמש (שלישי), הפעם מול בודוצ'נוסט בתוצאה 86:81.

האלופה הישראלית הציגה משחק רע לאורך דקות רבות במשחק ופיגרה כבר ב-16 נקודות, שבה למשחק ברבע האחרון בזכות ג'רום דייסון אולם ללא הועיל. פוטיס קציקאריס זעם על השחקנים וביקר אותם בסיום על ההגנה והרבע השלישי: "חזרנו למשחק, אבל דברים קטנים הרגו אותו. למרות שחזרנו, אנחנו צריכים לפתוח משחקים בצורה טובה יותר. הם הרגו אותנו במשחק הפוסט", אמר המאמן, שאף הצביע על פציעתו של ריצ'רד האוול שפרק את אצבע יד שמאל באימון כאחת הסיבות לקשיים מול משחק הפוסט. חדר ההלבשה של ירושלים נראה עצבני ומתוסכל, שחקנים התראיינו בסיום, אולם מצב רוחם הרע לאחר שני הפסדים רצופים ניכר היטב על פניהם.

עוד בנושא:

פוטיס קציקאריס: "עד עכשיו התכנית ההגנתית שלנו לא באה לידי ביטוי"
יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה 86:81 לבודוצ'נוסט

פוטיס קציקאריס מאמן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
"המאמן והשיטה לא מתאימים לקבוצה". פוטיס קציקאריס/יוסי ציפקיס

2. נראה כי חדר ההלבשה הרעוע של האדומים משפיע על הקבוצה יותר מתמיד. השחקנים עושים למאמן לא מעט פרצופים חמוצים- גם במהלך האימונים, בהם המאמן העיר לשחקנים לא פעם על הגישה. אולם הדבר לא מסתכם בפרצופים ובשיחות פנימיות בין השחקנים. לוואלה! ספורט נודע כי חלק מהשחקנים אף העלו הילוך: ג'רום דייסון וקרטיס ג'רלס התקשרו לבכיר בהנהלת הקבוצה ואמרו באותה שיחה ש"המאמן הזה והשיטה שלו לא מתאימים לקבוצה, שלא תגיע לכלום איתו", כשבקבוצה עצמה הם טענו שהם "בספק גדול אם פוטיס מסוגל להשתנות". שחקן נוסף אמר: "יש כאן הרבה שחקנים שלא אוהבים את השיטה של פוטיס, גם בעונה שעברה היו שחקנים שלא אהבו אותו ועובדה שהוא לא המשיך בקבוצתו הקודמת".

מסתבר כי לא רק בין המאמן לשחקנים יש מתיחות, ולמרות שהקבוצה נמצאת רק בתחילת העונה, שוררת מהומה חברתית בתוך הקבוצה. גורם בקבוצה מעיד: "יש שחקנים בהפועל שפשוט לא יכולים לראות אחד את השני. פשוט לא אוהבים אחד את השני. אם יש משהו בקבוצה העונה זה חוסר כימיה. יש לא מעט אגו", מספר הגורם. דוגמאות לא חסר: נראה שבדומה לעונה שעברה ישנה מחנאות בקבוצה בין הישראלים והזרים: ג'רום דייסון וקרטיס ג'רלס מתרעמים על ניסיון ההשתלטות של בר טימור ויוגב אוחיון על עמדת הרכז, כשבמקביל הישראלים הבכירים של ירושלים לא אוהבים את הגישה של ג'רלס, אוסטין דיי ואלן אומיץ'. הישראלים טוענים גם שדיי ואומיץ' לא מתאמצים בהגנה, ושדיי, ג'רלס ואומיץ' מתנשאים. "עם יחסים כאלו גרועים וריכולים בפנים, פלא שהקבוצה נראית כך?".

עוד באותו נושא

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה 86:81 לבודוצ'נוסט

לכתבה המלאה
קרטיס ג'רלס שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
סופג אש גם מראשי הקבוצה. קרטיס ג'רלס/יוסי ציפקיס

3. כזכור, לא מעט מהביקורת כלפי ג'רלס מגיעה לא רק מהשחקנים, אלא מראשי הפועל ירושלים עצמם: "הוא מרשה לעצמו להתנהג כאילו העולם הוא שלו. הוא מתנשא ועושה מה שהוא רוצה", אמרו עליו בכעס. כזכור, ראשי הקבוצה אף שוחחו על האפשרות לשחררו בשל התנהלותו. ג'רלס עצמו אמר אחרי המשחק: " מה קרה? זה הכל עניין של ביטחון. זה היה משחק שהיינו צריכים לנצח בבית שלנו, אבל הם קלעו היטב לקראת הסיום והיו להם קליעות טובות לאורך כל המשחק". לאחר שהלין על שיטתו של המאמן באימון המסכם שלשום, על השינויים של המאמן אמר השחקן: "היו הרבה שינויים, כולם היו צריכים להקריב לאור הפילוסופיה של המאמן ומה שהוא רוצה לעשות. זה מה שאנחנו עושים - אנחנו מקריבים דקות, זריקות וכל מה שנדרש". ג'רלס הוסיף על אמארה סטודמאייר: "סטודמאייר חסר, כולם מחבבים אותו. הוא היה מנהיג בעל ניסיון עבורנו. הקבוצה צריכה מישהו כמוהו אבל בשורה התחתונה זה מה שיש לנו". על ההגנה אמר: "ראינו שינוי בהגנה ברבע הרביעי אבל אנחנו צריכים לשמור טוב יותר במשך ארבעים דקות אם אנחנו רוצים לנצח".

4. ומה אמרו שאר השחקנים? אוסטין דיי סיכם: "זה הפסד קשה עבורנו. היריבה קבוצה פיזית, והיו גם שריקות, אולי היתה שריקה בסוף שהשופטים היו מתוחים. חבל שהיה לנו משחק כזה, אבל זה אומר שנצטרך לנצח כמה משחקי חוץ. היינו צריכים לצאת נכון לחצי השני ולא עשינו את זה. לוקח לנו זמן לנצל את מה שיש לנו. יש לנו סגל עמוק, ואנחנו צריכים לדעת איך לנצל דברים טוב, וחייבים למצוא פתרונות במהירות". ליאור אליהו הוסיף: "זה היה משחק לא טוב שלנו, אין תירוצים. היינו חייבים לנצח. צריך לשבת ולהבין מה היה וללמוד את הטעויות. היה לקראת הסוף צמוד אבל עדיין. צריך להילחם ולצאת מהסיטואציה, בשבוע הבא יש לנו משחק קשה. צריך לשחק טוב יותר, אנחנו לא נרצה להגיע ל 3:0 ולכן נתכונן הכי טוב שאפשר ונקווה שנצא מזה". ג'רום דייסון: "נתנו להם להוביל ב-16 נקודות במחצית השנייה, ואז הלחץ היה כבר עלינו. הם קלעו בסיום טוב ופשוט הרגו אותנו. אנחנו צריכים להציג הגנה טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully