וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן לאלה ייפגש עם יואב כץ: "אין רצון לפגוע בחופש העיסוק שלו"

20.10.2017 / 8:51

בהתאחדות מאשרים: בשבוע הבא צפוי בית הדין העליון לאשר לחלוץ לעבוד בהפועל חיפה, תקופת ההשעייה לא תשתנה. למרות שתורגל: קלינגר מעדיף לא לסכן את בן בסט, שיפתח על הספסל. גנסארי: "גם במולדובה היה בעלים מעורב"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

בהפועל חיפה ממתינים להחלטת בית הדין העליון בעניינו של מהראן לאלה. היועץ המשפטי הנכנס עו"ד עמית פינס וכן התובע ניר רשף, צפויים להמליץ לדיינים להגיע למעין פשרה בתיק: השחקן עצמו אכן יושעה לתקופה ארוכה, כנראה שנתיים, אך יוכל לעבוד בכל תפקיד מקצועי או ניהולי בקבוצות ליגת העל ובכך תתקבל ההחלטה של בית הדין. כעת יצטרך יואב כץ לקבל החלטה סופית לגביו.

כץ מייעד ללאלה תפקיד מקצועי, שעדיין לא ברור מה יהיה התוכן שלו. אחת האפשרויות היא שלאלה, שלא מקבל כרגע שכר מהמועדון, יתרום מניסיונו לחדר ההלבשה וישמש כצינור בין הצוות המקצועי לשחקנים. "צריך לשמר את מה שיש. לאלה יוכל לעשות זאת", אמרו במועדון.

גורם בהתאחדות אמר אתמול (חמישי): "אין לנו רצון לפגוע בחופש העיסוק של השחקן. ההערכה היא שבשבוע הבא ההתאחדות תודיע שהוא יוכל לעבוד בכל קבוצה". לאלה ייפגש עם כץ מיד לאחר מתן ההחלטה, אם כי ישנם גורמים מסוימים במועדון שטוענים כי בשלב זה יהיה קשה למצוא לו תפקיד מוגדר.

עוד בנושא:

בהתאחדות נוטים לאפשר למהראן לאלה לחזור להפועל חיפה
ניר קלינגר: "לא מכובד שמאמנים עושים לעצמם קמפיין לנבחרת"
תחושות מעורבות בהפועל באר שבע, אוגו ואלחמיד בספק גדול ליום שני
יוסי בניון מתוסכל ממעמדו: "הוא מעדיף לא להיות בסגל אם לא יפתח"

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה עם הבעלים יואב כץ. אתר רשמי הפועל חיפה, אתר רשמי
יחזור בדרך כלשהי? לאלה עם כץ/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חיפה

למרות שעדן בן בסט תורגל בהרכב הקבוצה שלשום, ניר קלינגר מעדיף להמשיך בהרכב שניצח את הפועל עכו והחלוץ שלו, שחזר מפציעה, ימתין על הספסל. בחיפה טוענים כי בן בסט עדיין לא כשיר במאת האחוזים. המשמעות היא שמקסים פלקושצ'נקו שחזר מהנבחרת הצעירה ימשיך לפתוח במרכז הקישור ואילו ראדו גנסארי יתופקד שוב כשחקן כנף.

"ניתן לעדן לחזור בזמן שלו. הוא התאושש מהפציעה, אבל לא נסכן אותו", אמרו אתמול בצוות המקצועי. אתמול ערך ניר קלינגר אסיפת שחקנים בה התמקד במערך של הקבוצה שלו מול המערך של סכנין. על האווירה הטובה בקבוצה יכול להעיד אירוע שהתרחש לפני האימון אתמול, כשאלון תורג'מן הביא עימו גביע מפלסטיק וערך טורניר פנימי בין השחקנים. הטורניר מתקיים לפני האימונים ורוב השחקנים ביקשו ליטול בו חלק.

החלוץ ראדו גנסארי אמר לקראת המשחק: "אני חושב שיש לנו תנאים מצוינים והמאמן מכין אותו בצורה הטובה ביותר כדי שנצליח. התוצאות הטובות מגיעות בזכות כולם. גם במולדובה היה לי בעלים מעורב וגם יואב כץ כזה. אנחנו מרגישים שהוא תמיד איתנו ודואג לנו וזה מאוד חשוב לנו". על עתידו ואמר: "לא חושב על קבוצות אחרות כאשר יש לי חוזה. אין טעם לדבר על זה עד סיום העונה".

על המאזן האישי שלו הוסיף: "כל שחקן רוצה לכבוש ולבשל. אני משחק עבור הקבוצה ולי חשוב יותר לנצח עם הקבוצה מאשר לחשוב על השערים שלי. אם זה בא ביחד אז זה עוד יותר משמח. סכנין קבוצה מאורגנת אבל כמו שיואב תמיד אומר גם אנחנו 'ילדים רעים'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully