וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות נוטים לאפשר למהראן לאלה לחזור להפועל חיפה

19.10.2017 / 7:36

הפתעה בתיק? הערכה: תובע ההתאחדות והיועץ המשפטי ימליצו לדייני העליון לבטל את החלטת בית הדין בעניין השעייתו לשנתיים מכל פעילות, ולאפשר לו לעבוד בתפקיד מקצועי או ניהולי. גורם בהתאחדות מאשר: "הנטיה היא לבטל את ההחלטה"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

הפתעה בתיק פרשת החומרים האסורים של מהראן לאלה? לוואלה! ספורט נודע כי בהתאחדות לכדורגל נוטים לאפשר למהראן לאלה לחזור לפעילות בהפועל חיפה. המשמעות: החלוץ שהושעה לשנתיים אמנם לא יוכל לשחק בקבוצה, אולם ההחלטה להשעות אותו מכל פעילות במסגרת ענף הכדורגל תבוטל, והוא יוכל לשמש בתפקיד ניהולי או מקצועי. כזכור, לפני מספר שבועות פרסמנו על כוונתו של כץ למנות אותו לתפקיד במועדון, אולם ההחלטה של בית הדין להשעותו לשנתיים מכל פעילות טרפה את הקלפים ולאלה הבין כי לא יוכל לעסוק בכל תפקיד במועדון. כעת, על פי גורמים בהתאחדות, שוקלים תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף והיועץ המשפטי הנכנס עו"ד עמית פינס להמליץ על ביטול חלק מההחלטה שניתנה במסגרת בית הדין ולשנות אותו על ידי מתן חוות דעת שונה לדייני בית הדין העליון – הדיינים אסתר קובו, מיגל דויטש ואמנון סטרשנוב.

"הסיכויים לביטול ההחלטה פחות או יותר שווים, אם כי נראה שהנטיה היא לבטל את ההחלטה", אמר אתמול גורם בהתאחדות. "יש גרעין של אמת בטענה של השחקן. אם נפל בך פגם מוסרי, כלומר 'דחפת' סמים לאנשים אחרים, יש הצדקה לרצון של הדיינים להרחיק אותך מפעילות במסגרת הקבוצות. מי שנפל בעניין הטכני, אולי יש הצדקה לאפשר לו לחזור למרות ההחלטה המקורית. היבט נוסף הוא חוק יסוד חופש העיסוק. צריך לחשוב על עונש פרופורציונלי".

בערעור שנערך אתמול בעניינו, דיבר לאלה שוב והשמיע דברים דומים לאלו שהשמיע לפני ואחרי הדיון הקודם. בהתאחדות לכדורגל טוענים כי הטענה לאי ידיעת החוק אינה פוטרת את השחקן מעונש וכי נראה שההרחקה לשנתיים תישאר בעינה.

מהראן לאלה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
טוויסט בעלילה? לאלה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully