וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אבוקות הושלכו באימון, בן זקן זימן 19 שחקנים כולל בניון

20.10.2017 / 13:40

המשטרה הוזעקה לבית וגן ועצרה שני חשודים בהשלכת האבוקות באימון שלפני המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה (שבת, 20:30, ספורט 1). בניון מתוסכל ממעמדו ושוחח עם אלי אוחנה

צילום: יוני ריקנר עריכה: מתן חדד

המתח לקראת המשחק בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (שבת, 20:30, ספורט 1 וספורט 1 HD) עולה: במהלך האימון המסכם של הקבוצה הירושלמית בבית וגן הושלכו שלוש אבוקות. אנשי משטרה שהוזעקו למקום איתרו שני חשודים באירוע ועוכבו לחקירה.

מאמן בית"ר בני בן זקן עדיין לא החליט סופית מי יפתח בהרכב. המאמן מתלבט אם להחזיר את ז'אורז'יניו ל-11 על חשבון אריק סאבו או לבנות מערך בו יוסי בניון וז'אורז'יניו ישחקו יחד. אפשרות נוספת היא לפתוח בהרכב דומה לזה שהקבוצה פתחה בו נגד מכבי נתניה, עם אריק סאבו בקישור. בכל מקרה, בן זקן יזמן 19 שחקנים, כשאחד מהם ינופה - ככל הנראה יעקב בריהון או אמיר עגייב.

יחד עם זאת, שחקנים בקבוצה מספרים כי יוסי בניון, שמרגיש שהנטייה היא לא לפתוח איתו בהרכב, מתוסכל ואף נכנס לשיחת הבהרה עם אלי אוחנה. "בניון מעדיף לא להיות בסגל אם הוא לא בהרכב, הוא מעדיף לוותר על התענוג של ישיבה על הספסל ומשחק שלם של קללות וגידופים", סיפרו בבית"ר. מאחורי הדברים ישנו גם תסכול גדול של הקשר שחש שאינו נספר כשחקן הרכב וחש מקופח מבחינה מקצועית. שחקנים בקבוצה העידו ש"כל הנושא מורכב כבר במשך כמה זמן. יוסי מתוסכל, הוא שומר את זה הרבה זמן בבטן, לא משנה מה קורה הוא לא נספר להרכב. זה מטריף אותו". נראה כי רק לאחר האימון המסכם היום ניתן יהיה להבין מה תהיה ההחלטה לגבי בניון.

עדיין לא ברור אם חוליית ההגנה תישאר באותה מתכונת או שהמאמן בני בן זקן יבחר במגן התקפי יותר באחת העמדות, אריק סאבו או חן דילמוני. בכל מקרה, בדיוק כמו במשחק עם מכבי נתניה, בית"ר תחכה לחיפה מאחור בשלב ראשון ותתבסס בעיקר על חטיפות כדורים והתקפות מעבר. בחלק הקדמי לא צפויים שינויים.

עוד בנושא:

בני בן זקן: "בניון עבר כל כך הרבה, לא יתפתה להתעסק במסביב"
עופר ורטה: "כל ניצחון נותן דרייב, אני מאוד מחובר לגיא לוזון"
27 אלף הבטיחו את מקומם באצטדיון: "יהיה טירוף, חשוב שיהיו איתנו"

יוסי בניון בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
לא מרוצה. בניון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully