וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

27 אלף הבטיחו את מקומם בחיפה: "יהיה טירוף, חשוב שיהיו איתנו"

19.10.2017 / 14:32

הירוקים מצפים לאצטדיון מלא מול בית"ר ירושלים. גיא לוזון עדיין מתלבט בנוגע לקוסטדינוב, שההחלטה לגביו תשפיע על העמדה בה ישחק רוקאביציה. שחר שנחת בישראל כבר שוחח עם המאמן

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

27 אלף אוהדים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון בחיפה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בשבת, ובמועדון מעריכים שהאצטדיון יהיה מלא. בנוסף ל-18 אלף מנויים, שרובם אמור להגיע, ישנם עוד כמעט 3,000 אוהדי בית"ר ירושלים ועוד כ-6,000 אוהדים שכבר רכשו כרטיסים למשחק. ההערכה היא שהקופות לא יפתחו ביום המשחק. "יהיה טירוף במשחק הזה, אין ספק. אבל הכי חשוב הוא שהקהל יהיה איתנו. זה ייתן לנו דחיפה גדולה", אמרו שחקנים בחיפה אתמול (רביעי).

הבעלים יעקב שחר שנחת שלשום בארץ כבר שוחח עם גיא לוזון על האירועים האחרונים. המאמן מקבל בינתיים גיבוי, אך במועדון מצפים שינצח את המשחק ויוציא את הקבוצה לתקופה טובה יותר, מה שישפר גם את התחושות בקרב הקהל.

ומה לגבי חילוקי הדעות בתוך הקהל? כזכור, אתמול פרסמנו כי זרמים שונים בקהל קוראים לעודד את הקבוצה, בעוד שהמחאה מצד הקופים הירוקים אמורה להימשך. יש לציין כי שני הצדדים הצהירו כי יעודדו את הקבוצה, אך במועדון תוהים מה יקרה במצב שבו חלק מהאוהדים יגיבו בשריקות בוז כבר בחלק הראשון של המשחק. "אתה מגיע לאצטדיון ולעולם לא יכול לדעת איך הדברים יתפתחו. אנחנו מקווים מאוד שגם הקופים הירוקים יבינו שבסופו של דבר להתנהלות שלהם יש השלכה על מה שקורה במגרש", הסביר גורם במועדון.

עוד בנושא

מכבי חיפה: הנוער הודח מהאלופות, חילוקי דעות ביציעים
יעקב שחר יקבל אות מפעל חיים מטעם מנהלת הליגות
רמי גרשון: "קצת מבאס לבוא לאווירה כזו ולשמוע בוז במשחק"

גילי ורמוט שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
אמור לפתוח.גילי ורמוט/ברני ארדוב

כזכור, גיא לוזון מתלבט רק לגבי גיורגי קוסטדינוב ולגבי עמדה נוספת בהתקפה, כאשר גילי ורמוט אמור לפתוח בכל מקרה. אם גל אלברמן, רועי קהת וקוסטדינוב יפתחו יחד, ורמוט וסינטאיהו סלליך ישחקו באגפים וניקיטה רוקאביציה יפתח בהתקפה. אם קוסטדינוב לא יפתח, רוקאביציה יפתח בצד שמאל וייתכן שמוחמד עוואד יקבל הזדמנות בחוד. חלק משחקני הקבוצה נכחו אתמול יחד עם ההנהלה במשחק ליגת האלופות, ממנו הודחה קבוצת הנוער. במועדון ישנה אכזבה רבה בעקבות ההדחה. בסיום המשחק מול ברודראץ יצאו שתי הקבוצות לארוחת ערב משותפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully