וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון: "קצת מבאס לבוא לאווירה כזו ולשמוע בוז במשחק"

17.10.2017 / 13:55

בלם מכבי חיפה התייחס למתיחות עם הקהל: "צריך להכניס את הדברים לפרופורציות". לוזון: "מתנצל על פליטת הפה אחרי הגול. האווירה סביב חיפה לא פרופורציונלית. נראה כאילו אנחנו אחרי 6 הפסדים רצופים"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

לראשונה מאז הביקורות שהוטחו כלפיו אחרי המשחק מול מכבי פתח תקוה, גיא לוזון ערך היום מסיבת עיתונאים, בה הוא בתייחס לראשונה למתיחות עם חלק מהאוהדים. מסיבת העיתונאים הייתה אמורה להתקיים לקראת סוף השבוע, אך הוקדמה לאור המשחק של קבוצת הנוער במסגרת ליגה האלופות, שייערך מחר ובו יהיו נוכחים שחקני ועובדי המועדון, ואירוע פרטי שיערוך אחד מעובדי המועדון ביום חמישי. "למרות שזה לא פשוט, גיא חייב לשים בצד את העובדה שהקהל צעק לו להתפטר, ולקרוא לו להגיע כדי לדחוף אותנו. אין ברירה אחרת, בלי הקהל לא נוכל לנצח את בית"ר ירושלים", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה.

עוד בנושא

מכבי חיפה במסר לאוהדים: "לגיטימי לצפות מכם לדחוף את הקבוצה"
קוסטדינוב לצוות המקצועי: מעדיף לשחק כקשר אחורי
האופציה על דמארי לא תמומש, צפוי לעזוב כבר בינואר
הוא אמיתי? אורן יוסיפוביץ על ההתנהגות הסאטירית של גיא לוזון

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
מסיבת העיתונאים הוקדמה. גיא לוזון/שלומי גבאי

לוזון פתח את המסע"ת עם התייחסות להתבטאויות שלו נגד הקהל: "בשבוע שעבר אמרתי שאנחנו כקבוצה צריכים לשמוח בניצחונות. אנשים לקחו את זה כאילו אמרתי שהקהל לא שמח. זה קשקוש. התכוונתי לזה שאנחנו, במועדון, צריכים לשמוח, בלי קשר לקהל. מעולם לא הייתי פוליטיקאי, אני אדם מאוד ישיר ולא תמיד בורר את המילים. אמרתי, בסך הכול, שברגעים הפחות טובים במשחק, היה עדיף אם הקהל היה תומך בנו יותר, כי בסוף לי ולשחקנים, ולקהל ולכל מי שבמכבי חיפה, יש אינטרס משותף שהקבוצה תצליח. כשהקהל איתנו ברגעים הקשים, אנחנו יותר חזקים. לא הייתה כוונה להעביר ביקורת על הקהל.

"בסוף המשחק נגד פתח תקוה נכנסתי לדשא, אספתי את השחקנים והלכנו להודות לקהל. אני לא בכעס ולא בנתק עם הקהל. זה שקר ומי שאומר את זה, זה משנאת חינם. אני מתנצל על פליטת הפה אחרי הגול, זה לא צריך להיאמר. הקהל של מכבי חיפה ישב מולי, הסתובבתי וצעקתי את זה לשני אנשים, בכלל לא אוהדי מכבי חיפה, שהקניטו את המשפחה שלי ואת אשתי בזמן המשחק. זה לא היה צריך להיאמר בשום פנים ואופן, גם לא אליהם ואני מתנצל. הקהל זה הנכס הכי גדול של מכבי חיפה, אין עוד קבוצה בארץ שמביאה 5,000 איש למושבה, אז אני אצא נגד הקהל שלי? זה קשקוש מוחלט".

"להגיד שאני מאושר מהיכולת שאנחנו מציגים או שאנחנו משחקים מושלם? לא, אבל מול פתח תקוה היה כדורגל טוב בהרבה רגעים, מהלכי כדורגל ולא רק הרחקה או טעות. אנחנו במחזור השביעי ואנחנו קבוצה חדשה לחלוטין, זו עובדה. המטרה שלי ושל השחקנים היא להראות טוב יותר בכל משחק. כלום לא תירוץ, אני רוצה שנשחק יותר טוב. קלופ וקונטה חוגגים פי 200 מגיא לוזון. לא מבין איפה הבעיה. אני אוהב וחי את המשחק ולא פוגע באף אחד. האווירה סביב מכבי חיפה לא פרופורציונלית, כאילו הפסדנו שישה משחקים רצופים. זו לא קטסטרופה טוטאלית. יהיו רגעים יותר ופחות טובים. לדעתי, בכל שבוע הרמה תהיה טובה יותר ונשתפר מבחינת הרמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גיא לוזון עם רמי גרשון מכבי חיפה. שלומי גבאי
גיא לוזון עם רמי גרשון/שלומי גבאי

רמי גרשון אמר: "מיד אחרי המשחק, גיא אסף את כולנו, אמר לנו לעזוב הכל ולהודות לקהל. זה מה שמאמן צריך לעשות. אחת הסיבות שמאוד התלהבתי לבוא למכבי חיפה זה האווירה והקהל. קצת מבאס לבוא לאווירה כזו, לשמוע בוז במשחק והכל. הקהל חשוב לנו, הוא יכול לדחוף אותנו ואנחנו יכולים להשתמש בכוח שלו לטובתנו. צריך להכניס את הדברים לפרופורציות, אנחנו לא משחקים כזה גרוע כמו שאומרים. אני מסכים עם גיא, במחצית השנייה מול פתח תקוה שלטנו והגענו למצבים. צריך זמן להתחבר ויש שיפור מסוים משבוע לשבוע. אני מאמין בצוות ובסגל כיחידה אחרת, שנתחבר ונתחיל תקופה טובה".

עומר דמארי שחקן מכבי חיפה מול ז'אן-סילבן באבן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחזור למכבי פתח תקוה? עומר דמארי/ברני ארדוב

אחרי הפרסום על הכוונה לא לממש את האופציה על החלוץ ועל עזיבתו הצפויה כבר בינואר, בסביבתו של עומר דמארי העריכו אתמול כי "הוא ישחק במכבי פתח תקוה או בהפועל תל אביב". על פי גורמים המקורבים לעסקה, הפועל תל אביב מעוניינת להחתימו על חוזה ארוך טווח אם לייפציג תשחררו תמורת פיצוי סימלי בלבד בעונה הבאה. יחד עם זאת, במשפחת לוזון מנסים לסייע כבר עתה ודואגים מאוד לעתידו מאז הידיעה על הכוונה שלא לממש את האופציה עליו. ומה קורה בגזרת מאור בוזגלו? בסביבתו של השחקן עדיין מעריכים שהוא יחזור לקראת סוף נובמבר למגרשים, זאת בהתאם להערכה הראשונית שקיבל אביו יעקב בתחילת מסע השיקום שלו. הליגה תצא לפגרה אחרי המחזור העשירי שייפתח ב-4 בנובמבר ותשוב ב-25 בנובמבר, וההערכה היא שהשחקן יוכל להשתלב במהלך התקופה הזאת במשחקי האימון שתערוך הקבוצה לקראת החזרה לליגה. הופעת הבכורה מתכוננת למשחק מול מכבי נתניה במחזור ה-11, או לכל המאוחר לתחילת לדצמבר, לקראת משחק הדרבי במחזור ה-12.

בחיפה מעריכים שהאיצטדיון יהיה כמעט מלא, ומכירת הכרטיסים כבר החלה (החל מ-95 שקל למבוגר, 50 לשאר הסקטורים). במועדון מצפים לאלפי אוהדי במשחק קבצת הנוער מחר (18:00) מול פ.ק ברודראץ. אחרי 1:1 במשחק הראשון, המאמן איתי מרדכי אמר: "במשחק הראשון היו 1,500 סרבים להוטים שדחפו את הקבוצה שלהם וידענו להתמודד עם זה מצוין. יכולנו להכריע את ההתמודדות ולא רק את המשחק, אבל בסופו של דבר, אם אתה לא כובש אתה סופג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully