וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הנוער הודח מהאלופות, חילוקי דעות ביציעים

18.10.2017 / 20:07

הנוער הירוק ספג 1:0 מברודראץ הסרבית וסיים את דרכו במוקדמות. הודעת ה"קופים הירוקים" בעניין גיא לוזון יצרה פילוג בין זרמים שונים של הקהל. שחר ייפגש עם לוזון, אוניווני הצטרף לאימוני הבוגרים. אלון חרזי חוזר למועדון ויעבוד במחלקת הנוער

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

מסיבת העיתונאים של גיא לוזון אתמול (שלישי), בה התנצל בפני אוהדי מכבי חיפה, לא תוביל לסיום סופי של המחאה - אולם נראה כי ללא קשר אליה נוצרו חילוקי דעות בקרב זרמים שונים בתוך הקהל. ארגון הקופים הירוקים פרסם השבוע הודעה בה הוא מודיע כי ימשיך לתמוך בקבוצה, אך הוא מתכוון להיות ער בכל הנוגע להתבזות נוספת שלה. במשחק האחרון מול מכבי פתח תקוה החליט הארגון על הפסקת העידוד במחצית השניה, כשגם בסיום המשחק החליטו חלק מהאוהדים למחות נגד השחקנים. יחד עם זאת, זרמים אחרים בקהל החליטו לא להשמיע כלל מחאה במשחק הקרוב מתוך הנחה שניצחון על בית"ר ירושלים יוציא את הקבוצה לדרך חדשה. "בפעם הראשונה אחרי זמן רב נוצרו חילוקי דעות בתוך הקהל בנוגע להמשך המחאה במשחק הקרוב, חלק מהאוהדים רוצים למחות נגד גיא, אך נראה כי הרוב הדומיננטי רוצה לתת שקט למאמן ולשחקנים במשחק הזה", סיפר אחד האוהדים אתמול. כך או כך, קצב המכירה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים עולה. אתמול בערב אזלו כל הכרטיסים ליציע המזרחי וליציע המשפחות למשחק. כעת נותרו כרטיסים ליציע הצפוני בלבד וההערכה היא שרוב האיצטדיון יהיה מלא.

עוד בנושא:

יעקב שחר יקבל אות מפעל חיים מטעם מנהלת הליגות
רמי גרשון: "קצת מבאס לבוא לאווירה כזו ולשמוע בוז במשחק"
קוסטדינוב לצוות המקצועי של מכבי חיפה: מעדיף לשחק כקשר אחורי

שחקן מכבי חיפה גיורגי קוסטדינוב חוגג עם גל אלברמן. טל לוי
קוסטדינוב יחליף את אלברמן בהרכב?/טל לוי

גיא לוזון ערך אתמול משחקונים פנימיים ותרגילי הנעת כדור, וחילק את השחקנים למספר קבוצות. על פי החלוקה הזאת, נראה כי המאמן מתלבט לגבי גיורגי קוסטדינוב. גל אלברמן, רועי קהת וגילי ורמוט הם אלה שאמורים לפתוח, אולם ייתכן שהמאמן יוציא אחד מהם ברגע האחרון לטובת שחקנה של נבחרת בולגריה. קוסטדינוב, כזכור, שוחח עם לוזון והביע רצון לחזור לעמדה שבה שיחק לא מעט במהלך הקריירה שלו – קשר אחורי. לא ברור האם לוזון יחליט להפתיע ולהדיח את אלברמן מההרכב, למרות היכולת הלא טובה שהוא מגלה, או לוותר על שחקן אחר. עומרי בן הרוש אמור לחזור למשבצת המגן השמאלי, בעוד שסינטיאהו סלליך וניקיטה רוקאביציה אמורים לפתוח, כשהאחרון יחליף את אופיר מזרחי. לוזון מתלבט בעיקר בנוגע למשבצת הקשר השמאלי. אם יחליט לפתוח עם ניקיטה רוקאביציה, ייתכן שמוחמד עוואד יקבל את הקרדיט בחוד. לוזון שערך שלשום אסיפה, לא שוחח עם השחקנים אתמול. הבעלים יעקב שחר, שנחת אתמול בישראל, אמור להיפגש ביממה הקרובה עם לוזון ולשוחח בנוגע למצב הקבוצה והאירועים בימים האחרונים.

בנושא אחר: אחרי שבמועדון אישרו כי הקשר הניגרי קלצ'י אוניווני נחת בישראל ועבר בדיקות רפואיות, מתברר כי השחקן חבר לאימוני הקבוצה הבוגרת, על מנת שגם גיא לוזון יוכל לחוות את דעתו. מחר (חמישי) אמורה להתקבל החלטה סופית בעניין. כרגע ישנם חילוקי דעות בין המועדון לנציגי השחקן לגבי התנאים הכספיים. אוניווני לא שיחק באופן מסודר מאז חודש יולי, וכעת נראה כי הנושא תלוי בעיקר במשא ומתן. אם יחתום, הוא יחבור בכל מקרה לקבוצת הנוער.

בנוסף, במכבי חיפה הודיעו היום על חזרתו של אלון חרזי למועדון, לתפקיד המנהל המקצועי של החטיבה הצעירה. תחום אחריותו יהיה פיתוח השחקנים הצעירים במחלקות הנוער. בעונה שעברה שימש בתפקיד זה יוסי צרפתי, אך מאז תפקיד זה לא אויש. גורם במכבי חיפה סיפר כי לאחרונה ניסו במועדון למצוא תפקיד מקצועי לאלון חרזי וכעת ישוב שחקן בית נוסף למועדון. חרזי, שימשיך במקביל בתפקידו כעוזר מאמן בנבחרת הצעירה, אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "שמח לשוב הביתה למועדון שמסמל אותי יותר מכל, לעזור ולתרום מנסיוני לשחקנים הצעירים".

נשיא המועדון יעקב שחר יגיע לארוחת הערב של כנס ארגון הליגות האירופאיות ויקבל את אות "מפעל חיים" על תרומתו לכדורגל הישראלי. מי שיעניק לו את הפרס הוא נשיא המדינה, ראובן ריבלין.

קבוצת הנוער של המועדון הפסידה היום 1:0 לברודראץ הסרבית והודחה ממוקדמות ליגת האלופות. הירוקים סיימו ב-1:1 במשחק הראשון, אך דווקא בבית לא הצליחו להשלים את המשימה כשספגו בדקה ה-21 מרגלי מטיה באבוביץ' וסיימו את דרכם במפעל.

עוד באותו נושא

יעקב שחר יקבל אות מפעל חיים מטעם מנהלת הליגות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully