וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: רק 0:0 למילאן מול א.א.ק. אתונה, שער לדאבור בניצחון זלצבורג

הרוסונרי איבדו נקודות ראשונות במפעל. החלוץ הישראלי המשיך בכושר המצוין שלו ב-0:2 על קוניאספור. ליון ניצחה 1:2 בחוץ את אברטון. ויאריאל חזרה מ-2:0 ל-2:2 מול סלביה בבית של מכבי תל אביב

אלש הרושקה שוער ויקטוריה פלזן לצדו תומאש האייק מול קרליניוס שחקן לוגאנו. רויטרס
ניצחון מפתיע מאוד. קרליניוס מלוגאנו מול שוער פלזן/רויטרס

הסיבוב השלישי בשלב הבתים של הליגה האירופית נערך הערב (חמישי) עם מספר משחקים מסקרנים. מילאן איבדה נקודות ראשונות אחרי 0:0 ביתי מאכזב מול א.א.ק. אתונה. ליון השיגה ניצחון חוץ 1:2 על אברטון וויאריאל העפילה לראשות הבית של מכבי תל אביב אחרי שחזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 במשחק מול סלביה פראג.

מוקדם יותר בבית של הפועל באר שבע לוגאנו הפתיעה עם 2:3 על פלזן וסיבכה עוד יותר את האלופה הישראלית. ההרכב המשני של ארסנל חילץ 0:1 אצל הכוכב האדום בלגרד משער מדהים של אוליבייה ז'ירו. לאציו ביצעה מהפך וגברה 1:3 בחוץ על ניס וריאל סוסיאדד פירקה 0:6 בחוץ את סקופיה החלשה עם רביעייה של וויליאן ז'וסה.

שחקני ריאל סוסיאדד חוגגים עם וויליאן ז'וזה (במרכז). רויטרס
בקלות. שחקני סוסיאדד חוגגים/רויטרס

ויאריאל – סלביה פראג 2:2

ויאריאל העפילה למקום הראשון בבית של מכבי תל אביב אחרי שנחלצה מפיגור 0:2 מול הקבוצה הצ'כית. תומאש ננציד העלה את סלביה ליתרון בדקה ה-18 ודני הפורטוגלי הכפיל בדקה ה-30. הצוללת הצהובה הגיבה בתוך שלוש דקות עוד לפני השריקה למחצית משערים של מנואל טריגרוס (41) וקרלוס באקה הקולומביאני (44)

דינמו קייב – יאנג בויז 2:2

לדינאמו קייב: דיאומרצ'י מבוקאני (31), דניס גרמש (62)
ליאנג בויז: רוג'ר אסאל (17, 40)

סקנדרבג – פרטיזן בלגרד 0:0

בראגה – לודוגורץ 2:0

ללודוגורץ': קוסמין מוטי (25), ראול דה סילבה (שער עצמי, 57)

הופנהיים - איסטנבול בשאקשהיר 1:3

הקבוצה שמדורגת במקום הרביעי בבונדסליגה השיגה ניצחון ראשון בשלב הבתים על חשבון הקבוצה הטורקית. אחרי מחצית ראשונה מאופסת בנג'מיני הובנר העלה את הגרמנים ליתרון בדקה ה-52, נדים אמירי הוסיף את השני כעבור שבע דקות וניקו שולץ (75) הוסיף את השלישי בבעיטה חזקה מתוך הרחבה. סטפנו נאפוליוני צימק לטורקים בדקה ה-93.

מילאן – א.א.ק. אתונה 0:0

אחרי ההפסד בדרבי לאינטר הרוסונרי איבדו נקודות ראשונות גם בליגה האירופית בתיקו מביך למדי מול קבוצה יוונית. מילאן עדיין מובילה את הבית עם 7 נקודות אבל היכולת מדאיגה מאוד ומערערת עוד יותר את מעמדו של המאמן וינצ'נזו מונטלה.

אוסטריה וינה – רייקה 3:1

לרייקה: מריו גבראנוביץ' (21, 31), זוראן קברזיץ' (90)
לאוסטריה וינה: קווין פריסנביכלר (93)

שחקני מילאן ג'אקומו בונאבנטורה, אנדרה סילבה מאוכזבים. רויטרס
עוד ערב עגום. שחקני מילאן מאוכזבים/רויטרס

אברטון – ליון 3:1

ליון השיגה ניצחון על אדמת אנגליה במפגש הרשמי הראשון שלה מול אברטון שממשיכה להציג יכולת לא טובה ומציגה מאזן עלוב בליגה האירופית של נקודה משלושה משחקים. הצרפתים עלו ליתרון בדקה ה-6 כשהשופט הצביע על הנקודה הלבנה אחרי הכשלה ברחבת אברטון. נביל פקיר ניצל את הפנדל וכבש. בדקה ה-59 אשלי וויליאמס הוולשי הגיע לכדור חופשי בתוך הרחבה ונגח חזק פנימה כדי לקבוע 1:1, אבל שער של ברטרנד טראורה (79) העניק את הניצחון לליון שניצבת במקום השני בבית. בדקה ה-64 פרצה במגרש קטטה המונית בהשתתפות שחקנים וגם אוהדים שישבו סמוך לדשא נטלו חלק ב"חגיגה".


אטאלנטה - אפולון לימסול 1:3

לאטאלנטה: יוסיפ איליציץ' (12), אנדראה פטאניה (64), רמו פראולר (66)
לאפולון: אנדרה שמברי (59)

שחקני ליון חוגגים, שחקני אברטון מאוכזבים. רויטרס
ליון חוגגת, אברטון מאוכזבת/רויטרס

זלין – קופנהאגן 1:1

לזלין: דאמה דיוף (11)
לקופנהאגן: פטר אנקרסן (19)


שריף טרספול – לוקומוטיב מוסקבה 1:1

ללוקומוטיב: אנטון מיראנצ'וק (17)
לשריף: זיגי באדיבנגה (31)

לוגאנו – ויקטוריה פלזן 2:3

הקבוצה הצ'כית רצתה לקטוע רצף של 11 משחקי חוץ במסגרת אירופית ללא ניצחון והיתה פייבוריטית לעשות את זה מול הקבוצה המפורקת של לוגאנו שהגיעה למשחק הזה ברצף של שבעה הפסדים בליגה ובאירופה, אבל השוויצרים הפתיעו וסיבכו מאוד את הבית של הפועל באר שבע כשנכון לשלוש קבוצות יש שלוש נקודות ורק סטיאווה בודדה בפסגה עם 9 נקודות מלאות. מתיה בוטאני הקפיץ מקרוב את הראשון בדקה ה-63, קרליניוס הברזילאי הכפיל (69) בבעיטה מהאוויר. מיכאל קרמנצ'יק רק צימק בדקה ה-76 בנגיחה, אבל אלכסנדר גרנדט קבע 1:3 בדקה ה-88 ומארק באקוש קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-90.

אוליבייה ז'ירו ארסנל. רויטרס
ה-גול של הערב. אוליבייה ז'ירו/רויטרס

באטה בוריסוב – פ.צ. קלן 0:1
לבוריסוב: אלכסיי ריוס (55).

הכוכב האדום – ארסנל 1:0

אחרי פתיחת עונה צולעת התותחנים נמצאים ברצף של שמונה משחקים ללא הפסד וגם בהרכב משני השיגו ניצחון בסרביה עם שער שלא יישכח הרבה זמן. מילאן רודיץ' הורחק בדקה ה-80 וכעבור חמש דקות אוליבייה ז'ירו העניש עם בעיטה תוך כדי סיבוב מהאוויר אחרי שקיבל כדור מוולקוט. השער הזה של ז'ירו שמר את ארסנל מושלמת במפעל והיא בדרך הבטוחה לשלב הבא.

חלוץ זלצבורג מונס דאבור. רויטרס
שער וניצחון. מונס דאבור היום/רויטרס

קוניאספור – זלצבורג 2:0

מונס דאבור לא עוצר. החלוץ הישראלי של זלצבורג שוב כבש וקירב מאוד את קבוצתו לשלב הבא עם שבע נקודות משלושה משחקים. פרדריק גולבראנדסן הנורבגי קבע 0:1 מקרוב כבר אחרי חמש דקות ודאבור נהנה מטעות קשה של שוער קוניאספור ומול שער חשוף קבע 0:2 והבטיח את הניצחון.

מארסיי – גימראייש 1:2
למארסיי: לוקאס אוקאמפוס (28), מקסים לופז (76). לגימראייש: רפאל מרטינס (17).

אוסטרסונד – אתלטיק בילבאו 2:2
לאוסטרסונד: אלהאג'י גרו (53), קרטיס אדווארדס (64). לבילבאו: אריץ אדוריץ (14), איניאקי וויליאמס (89)

זוריה – הרטה ברלין 1:2
לזוריה: סילאס (42), אלכסנדר סבאטוק (79). להרטה: דייבי זלקה (56)

מריו באלוטלי שחקן ניס. רויטרס
השער שלו לא הספיק. מריו באלוטלי/רויטרס

זולטה וארחם – ויטסה 1:1
לזולטה: גורמן קאשיה (עצמי, 23), לוויטסה: תומאס ברומס (27)

ניס – לאציו 3:1

הקומץ הקשה של אוהדי לאציו דרש לא להשמיע נהמות גזעניות במשחק הזה לאור מקרי העבר של הקבוצה. האוהדים נשמעו ועל הדשא השחקנים חגגו. מריו באלוטלי עוד קבע 0:1 מהיר בדקה הרביעית, אבל פיליפה קייסדו השווה בהתקפה הראשונה אחרי הספיגה, וסרגיי מילינקוביץ' סאביץ' השלים מהפך עם צמד (65 ו-89).

וארדר – ריאל סוסיאדד 6:0

איזו חגיגה של סוסיאדד, או יותר נכון של וויליאן ז'וסה החלוץ הברזילאי של הבאסקים שהפציץ רביעייה. אויארזאבאל כבש את הראשון אחרי 12 דקות ואז החל המופע של הברזילאי שהוסיף צמד במחצית הראשונה וכבש עוד פעמיים במחצית השנייה. דה לה בלה חתם עם השישי בדקה ה-90.

זניט סנט פטרסבורג – רוזנבורג 1:3
לזניט: אמיליאנו ריגוני (1, 68 ו-75). לרוזנבורג: אנדרה הלאנד (88).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully