וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ז'אורז'יניו ערך אימון מלא, יהיה כשיר למכבי חיפה

18.10.2017 / 14:53

בשורה טובה לבית"ר: הברזילאי שב לאימונים ועשוי לפתוח בהרכב במשחק המסקרן בחיפה (שבת, 20:30). הקבוצה תבחן אופציה של מערך של שלושה בלמים, אריק סאבו עשוי לרדת לספסל. חיים כהן עשוי להתמנות למנהל המקצועי של מחלקת הנוער

ז'אורז'יניו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הוא או בניון יפתחו? ז'אורז'יניו/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים חזרה היום (רביעי) להתאמן לקראת המשחק נגד מכבי חיפה באצטדיון העירוני בחיפה בשבת. השחקנים החלו את הבוקר עם בדיקות דם וצילומי בר מצווה לילדים, ורק לקראת הצהריים התקיים האימון. הבשורה המשמחת הייתה כי ז'אורז'יניו ערך אימון מלא והוא כשיר לקראת המשחק בשבת כאשר נראה כי הוא יפתח ב-11. עדיין לא ברור אם יוסי בניון יפתח על חשבון אחד השחקנים מהשלישייה הקדמית או ששוב יתחיל מהספסל.

בצוות המקצועי היו מרוצים מהיכולת במשחק נגד מכבי נתניה ואף הבהירו: "אחרי לא מעט משחקים של הפקרות הלכנו קצת אחורה כדי שכולם ילמדו מה זה להיות מחויבים ועמידה נכונה. אנחנו עוד נשחק משחקים הרבה יותר מלהיבים. נגד נתניה שלוש נקודות היו הדבר היחיד שמעניין אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון".

עוד בנושא

קרויף לשחקני מכבי תל אביב: "לא רציני לחשוב על באר שבע עכשיו"
רון חולדאי: "השיפוץ בבלומפילד צפוי להסתיים בסוף 2018"
הפועל באר שבע: מיכאל אוחנה צפוי לחזור לסגל מול סטיאווה
חילוקי דעות בין אוהדי מכבי חיפה, אלון חרזי קיבל משרה במחלקות הנוער

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים עם עוזרו גיל לבנדה. ברני ארדוב
מחפשים את האיזון הנכון בהגנה. בית"ר/ברני ארדוב

אריק סאבו צפוי לרדת לספסל במשחק הקרוב, אלא אם יוחלט כי ישחק כמגן ימני על חשבונו של עופר ורטה. אנטואן קונטה וטל כחילה ימשיכו כבלמים, כאשר במקביל תתחיל בית"ר לתרגל באימונים גם אופציה של שלושה בלמים. מרסל הייסטר יחזור לשחק כבר במשחק גביע הטוטו בקרית שמונה לאחר המשחק בחיפה.

כמו כן, האוהדים חוזרים לטדי, ובבית"ר מרגישים מגמה חיובית של עלייה בכמות הקהל. בשלושת המשחקים שנערכו העונה באצטדיון בירושלים (שאינם נחשבים מושכי קהל, נגד הפועל חיפה, קרית שמונה ומכבי נתניה) היו בטדי מעל עשרת אלפים צופים בכל משחק, ובבית"ר רוצים שהמגמה תימשך. עד עתה מכרה בית"ר העונה כ-4,600 מנויים.

בעקבות מעברו של עומר עצמוני להתאחדות בכדורגל, מי שמועמד לקבל את תפקיד מנהל מחלקת הנוער הוא חיים כהן, שהיה עוזרו של אלי אוחנה בנבחרת הנוער ועבד שנים במסגרת ההתאחדות לכדורגל. בבית"ר מעוניינים לאייש את התפקיד כמה שיותר מהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully