וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף לשחקני מכבי תל אביב: "לא רציני לחשוב על באר שבע עכשיו"

18.10.2017 / 10:31

המאמן תדרך את שחקניו לשכוח מהמשחק מול האלופה בשני ולהתרכז במפגש מול אסטנה (חמישי, 18:00, ספורט 1), עליה העיד: "חושבים שזה משחק קל רק כי לא יודעים כמה חזקה הליגה הקזחית"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא מקל ראש בליגה האירופית. קרויף/יוסי ציפקיס

"זה יהיה לא מקצועי ולא רציני מבחינתנו לחשוב על המשחק מול הפועל באר שבע ביום שני, כשמחכה לנו משחק כל כך חשוב מול אסטנה בליגה האירופית כבר ביום חמישי". כך אמר ג'ורדי קרויף לשחקניו לקראת המשחק מחר (חמישי, 18:00, ספורט 1 ו-HD), בו תחפש מכבי תל אביב ניצחון ראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית. כבר אתמול הגיעה מכבי תל אביב לקזחסטן בטיסת צ'רטר, כאשר מעט מאוד אוהדים איתה על המטוס.

קרויף מעריך מאוד את היריבה הקזחית וכמעט כרגיל מדבר על חוסר היכולת בכדורגל הישראלי להעריך קבוצות שמגיעות ממדינות מזרח אירופה שחוו התפתחות כלכלית. מיד אחרי המשחק מול בני יהודה השבוע אמר קרויף: "בקזחסטן יש יותר כסף ממה שיש לקבוצות כדורגל כאן בארץ ולמדנו את זה גם מקאיראט. אצלנו חושבים שמדובר במשחק כדורגל קל, רק כי לא יודעים עד כמה חזקה הליגה בקזחסטן ועד כמה כוח יש לכדורגל שם מבחינה פיננסית. אנחנו גם נתמודד על מגרש דשא סינטטי וזה יקשה עלינו ולמרות הכל אנחנו באים למשחק הזה כדי לעשות תוצאה טובה".

על המאמן של אסטנה הבולגרי סטנימיר סטוילוב, שאימן את אנורתוזיס פמגוסטה כשג'ורדי קרויף עבד בקפריסין, אמר מאמן מכבי תל אביב: "מדובר במאמן טוב מאוד. איש בעל אינטליגנציה גבוהה. אסטנה עשתה דברים יפים במסגרות האירופיות ומי שממעיט בערכה, פשוט לא מכיר אותה".

עוד בנושא:

אופיר דוידזאדה: "אם נגיע כמו שצריך אני לא חושב שתהיה בעיה לנצח"
ארון שוינפלד שוב חש כאבים ולא ישחק באסטנה, גם יצחקי לא המריא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully