וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מיכאל אוחנה צפוי לחזור לסגל מול סטיאווה

18.10.2017 / 11:43

הקשר התאושש מהפציעה ואמור לעמוד לרשותו של בכר מול הרומנים (חמישי, 20:00, ספורט 4). זריהן, ויטור וגדיר יעדרו, בקבוצה דרוכים: "עם כל שאנחנו עוברים, ניצחון באירופה ישחרר אותנו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מיכאל אוחנה צפוי לחזור לסגל הפועל באר שבע במשחק מחר (חמישי, 20:00, ספורט 4) מול סטיאווה בוקרשט, לאחר שהתאושש לחלוטין מהפציעה בברך. גם הקפטן אליניב ברדה יחזור לסגל, אך לעומתם מיגל ויטור, ניב זריהן ומוחמד גדיר ייעדרו לאחר שעוד לא התאוששו לחלוטין מהפציעות.

זריהן עבר צילום בברך ממנו עולה שהוא לא סובל מחבלה משמעותית, אך הוא עדיין סובל מכאבים ובכל מקרה לא יהיה בסגל מחר. המאמן ברק בכר מתרגל כמה אופציות בהרכב, מתוך ניסיון להשאיר את כל השחקנים דרוכים ומוכנים לפתוח. למרות זאת, כבר עכשיו ברור שייערכו כמה שינויים ביחס למשחק הליגה האחרון (ניצחון 1:3 על הפועל רעננה). מאור מליקסון צפוי לחזור להרכב וגם בן שהר בתמונה. במרכז ההגנה ימשיכו חאתם עבד אלחמיד ולואי טהא, כאשר גם בן ביטון עשוי לחזור ל-11. "עם כל מה שאנחנו עוברים, ניצחון במשחק באירופה יכול לשחרר את המועדון", קבע אחד השחקנים, "זה משחק שהחשיבות המרכזית שלו נוגעת לאווירה הכללית ולהורדת הלחץ".

מיכאל אוחנה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
חוזר. אוחנה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully