וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמונה חודשים אחרי ראניירי: לסטר סיטי פיטרה את קרייג שייקספיר

האנגלי בן ה-53, שהחליף בעונה שעברה את המאמן שהוביל את הקבוצה לאליפות היסטורית, שילם את המחיר בעקבות פתיחת העונה הגרועה. השועלים עם שש נקודות ונמצאים מתחת לקו האדום

מאמן לסטר סיטי קרייג שייקספיר. רויטרס
לא החזיק מעמד. קרייג שייקספיר/רויטרס

כשמונה חודשים אחרי שהחליף את קלאודיו ראניירי, תחילה כמאמן זמני ובהמשך כמאמן קבוע, לסטר סיטי פיטרה היום (שלישי) גם את קרייג שייקספיר. המאמן בן ה-53 היה חתום על הבריחה של השועלים מהתחתית בעונה שעברה עם פתיחת קדנציה של שישה ניצחונות רצופים, אך התוצאות העונה בפרמיירליג הביאו לסיום דרכו.

אלופת אנגליה מ-2015/16 החלה את העונה בצורה איומה וניצחה רק פעם אחת בשמונת המחזורים הראשונים, בהם צברה שש נקודות שמיקמו אותה במקום ה-18, מתחת לקו האדום. ריאד מחרז אמנם מנע אתמול הפסד עם שער שוויון בדקה ה-80 ב-1:1 הביתי מול ווסט ברומיץ', אך כאמור לא מנע את פיטורי המאמן.

שייקספיר הגיע לקדנציה שנייה בלסטר סיטי ב-2011, כעוזרו של נייג'ל פירסון. הוא נשאר בתפקיד גם לצד ראניירי, היה שותף כמובן לסנסציה ב-2016 ואז החליף את האיטלקי. שייקספיר צבר 15 נקודות בחמשת משחקי הפרמיירליג הראשונים שלו, אך רק 14 נקודות ב-16 המשחקים הבאים. החוזה לשלוש שנים עליו חתם בקיץ, החזיק מעמד ארבעה חודשים בלבד.

עוד בנושא:
לסטר סיטי סיימה ב-1:1 ביתי מול ווסט ברומיץ'
ז'וזה מוריניו חוטף אש: "חסר עדינות וקלאס". האם יחתים ילד פלא בן 14?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully