וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו חוטף אש: "חסר עדינות וקלאס", יחתים ילד פלא בן 14?

"המיוחד" עשוי לקבל בקרוב הצעה לחוזה חדש, אך הערותיו לפיהן לא יסיים את הקריירה ביונייטד עוררו סערה וכך גם ה-0:0 בשבת (הנתונים הגרועים מאז 2015: בפנים). וגם: השוער הצעיר שיצטרף?

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי כמה שנים לא קלות מאז פרישתו של סר אלכס פרגוסון, מנצ'סטר יונייטד מנסה לחזור לצמרת הכדורגל האנגלי והעונה, לפחות בינתיים, זה נראה לא רע.

ז'וזה מוריניו, שהוביל בעונת הבכורה שלו את השדים האדומים לזכייה בליגה האירופית ובגביע הליגה, אך סיים רק במקום החמישי בטבלה, מצעיד אותם כרגע למאבק ראש בראש בפסגה עם היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי ובאולד טראפורד מרוצים ממגמת השיפור. על פי התקשורת האנגלית, "המיוחד" צפוי לקבל עוד לפני תום העונה הצעה לחוזה חדש, זאת למרות שהמנג'ר עצמו טען לאחרונה שהוא לא רואה את עצמו מסיים את הקריירה ביונייטד ורמז על אפשרות שיעזוב בקרוב.

בינתיים, באנגליה מבקרים את מוריניו, גם על אותן הערות. הפורטוגלי הילל את התהליך שנעשה בפריס סן ז'רמן ואיאן הרברט מ"דיילי מייל" כתב: "הדברים שמוריניו אמר על פ.ס.ז' מראים למה הוא כל כך שונה מסר אלכס... המנג'ר של מנצ'סטר יונייטד חסר עדינות וקלאס".

עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי בקצב כיבוש שערים היסטורי, פפ: "אנחנו משחקים כדי להבקיע"
שיי גיבן: "כשסיימתי לעבוד עם מאנצ'יני התחשק לי לעשות מסיבה גדולה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב באולד טראפורד? אריפי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם לא די בכך, מוריניו סופג ביקורת גם על ההופעה הרעה של יונייטד מול ליברפול, לאחר שהשדים האדומים הסתגרו באנפילד וגירדו 0:0 משעמם. בעשרה משחקים מול הטופ 6 מאז 2015 (עם צ'לסי ויונייטד), מוריניו השיג נקודות רק במפגשים שהסתיימו ב-0:0 (חמישה כאלה) וכבש רק פעמיים. פיטר שמייכל אמר אחרי המשחק מול ליברפול: "זה פשוט היה משעמם".

מוריניו לא ממש מתרגש מהמצב ומתכנן גם את העתיד של יונייטד. ילד הפלא בן ה-14, השוער השבדי ריינס אריפי, ששייך למחלקת הנוער של הויזי IF ממאלמו יגיע החודש למבחנים במנצ'סטר: "הגיבורים שלי הם זלאטן, פוגבה ורונאלדו. חלמתי תמיד להיות חלק מיונייטד. זה נהדר", אמר הנער המבטיח, שיכול להיות ההחתמה השבדית השלישית של מוריניו ביונייטד, אחרי זלאטן ו-ויקטור לינדלוף, שהגיע בקיץ.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully