וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיי גיבן: "כשסיימתי לעבוד עם מאנצ'יני התחשק לי לעשות מסיבה גדולה"

שוער מנצ'סטר סיטי בתחילת העשור הנוכחי סגר חשבון בספר חדש עם המאמן שגרם לו לעזוב את המועדון: "מאנצ'יני ראה את הדברים באופן שונה מכל השחקנים, אנשי הצוות ועובדי החניון"

שוער סטוק סיטי, שיי גיבן. GettyImages
"לא היה אכפת לי ממנו וזה הדדי". גיבן/GettyImages

השוער האירי שיי גיבן מפרסם בימים אלו את האוטוביוגרפיה שלו וסוגר חשבון בצורה נוקבת עם האיש שהדיח אותו מתפקיד השוער הראשון במנצ'סטר סיטי בתחילת העשור הנוכחי וגרם לו לעזוב את המועדון, רוברטו מאנצ'יני.

גיבן היה השוער הראשון של הסיטיזנס עם הגעתו של המנג'ר האיטלקי אך מאנצ'יני הפך את ג'ו הארט לשוער הראשון והשוער האירי נאלץ לעזוב לאסטון וילה. כעת גיבן סוגר חשבון באמצעות הספר.

בנוגע למאנצ'יני המאמן כיום את זניט סנט פטרסבורג ברוסיה כתב השוער האירי: "לא יכולתי לעבוד עם מאנצ'יני בגלל הכבוד העצמי שלי. שמענו שכשהוא עזב את אינטר מילאנו ב-2008 השחקנים ערכו מסיבה גדולה. כשאני עזבתי את סיטי ב-2011 הייתי מוכן לארגן בעצמי מסיבה שכזו". גיבן המשיך וכתב: "הוא ראה את העולם באופן שונה ממני, אך צריך להגיד שגם באופן שונה מכולם ואני מתכוון לכולם כולל השחקנים, הצוות הטכני, אנשי הרפואה, קציני העיתונות וגם מעובדי החניון".

עוד בנושא
ככה לא תוכל להתחמק מהשוואות לרונאלדו: גונסאלו גדש זוהר בוולנסיה
רונאלדיניו: "לא עזבתי את ברצלונה בגלל גווארדיולה, הייתי זקוק לאתגר חדש"
בספרד מתמוגגים מה-3:6 של ולנסיה: "משחק מטורף, הכי טוב של העונה"

רוברטו מאנצ'יני מאמן זניט סנט פטרסבורג. מגד גוזני
יגיב לביקורת של גיבן? מאנצ'יני/מגד גוזני

על נסיבות העזיבה את סיטי כתב גיבן: "נפצעתי במשחק מול ארסנל בכתף ונזקקתי לשיקום ארוך. אבל אז ג'ו הארט חזר מברמינגהאם והסתבר לי שהוא הבחירה הראשונה של מאנצ'יני. מאוד אהבתי את כל אנשי סיטי, אבל ממאנצ'יני פשוט לא היה אכפת לי, אני חושב שזה היה הדדי".

יש לציין כי מאנצ'יני הוביל את מנצ'סטר סיטי לזכייה באליפות הפרמיירליג ב-2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully