וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סלטה ויגו הביסה את לאס פלמאס 2:5. אנגליה: 1:1 בין לסטר לווסט ברום

יאגו אספס כבש שלושער והגליסאינים הרשימו נגד הקבוצה החלשה של פאקו אייסטרן. לסטר חזרה מפיגור, אבל נותרה מתחת לקו האדום. איטליה: ורונה ניצחה את בנבנטו האומללה 0:1

AP

אנגליה

לסטר סיטי ו-ווסט ברומיץ' נפרדו ב-1:1 במשחק שנעל את המחזור השמיני בפרמיירליג. נאסר צ'אדלי כבש בבעיטה חופשית בדקה ה-63, אבל ריאד מחרז איזן בדקה ה-80 - שער הליגה הראשון שלו אחרי 11 משחקים. לסטר לחצה במטרה להשלים מהפך, אבל לא הצליחה לכבוש פעם נוספת והיא עדיין מתחת לקו האדום אחרי שישה משחקים ללא ניצחון. לווסט ברומיץ' זה היה משחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון.

ספרד

המחזור השמיני נחתם עם 2:5 מרשים של סלטה ויגו על לאס פלמאס, למרות שהיא שיחקה ב-10 שחקנים במשך כ-40 דקות אחרי הרחקתו של השוער רובן בלנקו בדקה ה-52. שלושער של יאגו אספס בדקות 20, 49 ו-76 הוביל את הגליסיאנים לתצוגה באיים הקנאריים. אמרה מור היה אחראי לפתיחת החגיגה בדקה ה-16 ופאבלו הרננדס התאושש מהשבוע הקשה שעבר על נבחרת צ'ילה והבקיע בדקה ה-71. ויטולו (90) ולואיק רמי (93) צימקו, אבל בסיום תבוסה לפאקו אייסטרן וקבוצתו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

איטליה

ורונה ניצחה 0:1 את בנבנטו הגרועה במאבק בין שתי העולות. רומולו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-74 וקבוצתו עלתה מעל הקו האדום. בנבנטו ששיחקה ב-10 משחקים החל מהדקה ה-37 בעקבות הרחקתו של לוקה אנטיי, עדיין ללא נקודות העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully