וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאלב טואטחה: "אני אמור לפתוח בנבחרת ישראל, זו לא גרמניה או ברזיל"

המגן התארח בתכנית טלוויזיה בגרמניה וסיפר על מאורעות הנבחרת: "הופתעתי כשלא הייתי בהרכב, אני משחק באחת מהליגות הטובות בעולם. לעוד כמה שחקנים היו בעיות עם המאמן הזה"

- טאלב טואטחה שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
טואטחה במדי נבחרת ישראל/יוסי ציפקיס

טאלב טואטחה התארח אתמול (שני) בתכנית ספורט באחת מרשתות הטלוויזיה בגרמניה והתראיין באריכות בכל הנוגע לקבוצתו איינטרכט פרנקפורט וגם בכדורגל הישראלי. טוואטחה שהחל את עונתו השנייה בבונדסליגה, פתח בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים של פרנקפורט ובכולם היא ניצחה. בסך הכול הוא שותף העונה בשישה משמונת משחקי הליגה של הקבוצה ובנוסף שיחק 90 דקות בסיבוב הראשון בגביע.

המגן השמאלי התארח בתכנית לצד שחקן ומאמן העבר דרגוסלב סטפנוביץ', ואלוף גרמניה ב"פיפ"א", הגיימר בנדיקט זאלצר. הוא סיפר על ההתאלקמות המוצלחת בקבוצה, התחרות על חולצת ההרכב והמטרות של איינטרכט, וכאמור דיבר גם על ישראל והנבחרת.

עוד בנושא:

טאלב טואטחה הושעה מנבחרת ישראל
טאלב טואטחה לא הוזמן למשחקים נגד ליכטנשטיין וספרד

שחקן איינטרכט פרנקפורט טאלב טואטחה. GettyImages
"בישראל רצים 8-9 קילומוטר, בגרמניה 11-13". טואטחה/GettyImages

טואטחה אמר: "מה קרה בנבחרת? בספטמבר הגעתי קצת פצוע בגיד אכילס. זה לא מנע ממני להתאמן וממש רציתי לשחק, גם בפרנקפורט שיחקתי בכל המשחקים. הופתעתי שהמאמן לא הציב אותי בהרכב (נגד מקדוניה). אמרתי לרופא שאם אני לא בתכניות המקצועיות, אני רוצה לנוח כי יש לפרנקפורט משחק חשוב ואני רוצה להיות בריא אליו. המאמן אמר שאני לא מחויב והחליט להשעות אותי. יכול להיות שטעיתי, אבל היו צריכים להבין אותי. אני משחק באחת הליגות הטובות בעולם ואני אמור לפתוח בנבחרת. נבחרת ישראל זו לא גרמניה, ברזיל או צרפת".

טואטחה הוסיף על היחסים עם אלישע לוי: "אני לא יודע מה קרה שם בנבחרת, זה לא רק אני. יש שלושה שחקנים נוספים, אחד משחק באוסטריה, אחד בבלגיה ואחד באנגליה - גם להם היו בעיות עם המאמן הזה והם לא שיחקו, למרות שבישראל כולם אומרים שהם אמורים לפתוח".

על ההבדלים בין ישראל לגרמניה, אמר המגן: "בישראל רצים 8-9 קילומטר בממוצע למשחק ופה הממוצע הוא 11-13. זה אומר הכול. האימונים פה הרבה יותר קשים מכל בחינה, אימונים ברמה הכי גבוהה שיש. המתקנים בישראל ברמה גבוהה, במיוחד במכבי חיפה. עכשיו מנסים לקדם את הכדורגל בישראל, אני מקווה שזה יהיה דומה לגרמניה טיפה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully