וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: טאלב טואטחה הושעה מהסגל

לוואלה! ספורט נודע כי מגן פרנקפורט לא תורגל בהרכב לקראת איטליה, טען שהוא פצוע ובעט בזעם כדור לעבר השער. לוי סילק אותו מהאימון: "הוא התייחס לאלישע בזלזול". מאוחר יותר, ההתאחדות הודיעה על השעייתו

צילום: איציק יצחקי, עריכה: תום זואילי

טאלב טואטחה נופה היום (שלישי) מסגל הנבחרת על ידי אלישע לוי, כך נודע לוואלה! ספורט. גורמים בנבחרת ישראל טענו כי המגן כעס על כך שלא תורגל בהרכב והגיב בחריפות כלפי אלישע לוי, בעוד שבסביבתו של המגן טוענים כי הוא סבל מפציעה ולכן ביקש עוד קודם לכן לצאת מהאימון. גורם בנבחרת אישר לוואלה! ספורט: "טואטחה הושעה מהסגל לאחר שהתייחס בזלזול לאלישע. כל מי שלא יישר קו עם המאמן, לא יהיה פה". השחקן יחמיץ בוודאות את המשחק מול איטליה, עדיין לא ברור כיצד לוי ינהג עמו בשני המשחקים שנותרו לקמפיין, אך ההערכה היא שיחזור אם יתנצל.

לאחר האימון סיפרו שחקנים בנבחרת כי לאחר שאלישע תרגל את ההרכב וטואטחה לא נכלל בו, המגן בעט כדור בזעם לעבר השער. אלישע לוי רתח, צעק לו 'צא החוצה, תעשה סיבוב ריצה עד שתירגע ותחזור' וטואטחה השיב לו "לא מתכוון להירגע". לוי זעם וצעק לו: "אז צא החוצה". שחקן בנבחרת סיפר: "טאלב היה בטוח שלאור המעמד שצבר בגרמניה הוא יהיה בהרכב. אפשר להבין את האכזבה שלו, יכול להיות שהיה צריך להגיב בצורה רגועה יותר". בסביבתו של המגן סיפרו היום כי הוא ביקש לצאת מהאימון בטענה לכאבים בגיד האכילס. לאחר האימון הודיע לוי לשחקן כי הוא מושעה.

לאחר הפרסום בוואלה! ספורט הוציאו בהתאחדות לכדורגל הודעה רשמית: "מאמן הנבחרת, אלישע לוי, החליט להוציא את טאלב טואטחה מסגל הנבחרת למשחק הערב בעקבות היחס הלא מקצועי דיו שלו במהלך אימון הבוקר".

פרשת טואטחה הנוכחית מתווספת לשורה של אירועים משמעתיים בקמפיין הנוכחי. בנובמבר שעבר ניפה אלישע לוי מהסגל את ניר ביטון שסירב על פי טענת הצוות המקצועי להצטרף לתרגול לפני משחק החוץ מול אלבניה. במרץ השנה הושעו משורות הנבחרת השוער אריאל הרוש והחלוץ תומר חמד לאחר שביקרו באופן פומבי את הליך קבלת ההחלטות של אלישע לוי. בשבת האחרונה הושעה מהסגל הקפטן ערן זהבי לאחר שזרק את סרט הקפטן במשחק מול מקדוניה. בעקבות תקרית זו הודיע זהבי על פרישה מהנבחרת.

עוד בנושא:

ג'אנלואיג'י בופון על ערן זהבי: "לקפטן אסור לעשות דבר כזה"
טל בן חיים ישמש כקפטן מול איטליה, חמד נטש את האימון
"בשבילנו, תמיד תהיה קפטן הנבחרת": ערן זהבי המריא לסין

- טאלב טואטחה שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
בעיות המשמעת בנבחרת נמשכות. טואטחה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully