וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון על ערן זהבי: "לקפטן אסור לעשות דבר כזה"

לפני המפגש עם ישראל (ג', 21:45, כאן11), קפטן נבחרת איטליה התייחס לסערת הקפטן הישראלי היוצא: "הוא בטח היה עצבני". מאמן האזורי ונטורה: "מה שהוא עשה לא יפה, אבל זה יכול לקרות בכל נבחרת"

איציק יצחקי

סערת ערן זהבי העסיקה גם את נבחרת איטליה. 24 שעות לפני המשחק עם נבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל, התייחסו לכך קפטן הנבחרת האגדי ג'אנלואיג'י בופון ומאמנו, ג'אמפיירו ונטורה.

"האמת שאני לא יודע איך לענות", אמר בופון. "אף פעם לא שרקו לי בוז. דווקא קרה לי שעושים לנו כפיים כשלא הולך. לא חושב שקפטן צריך לעשות דבר כזה. זו טעות אבל בטח הוא היה עצבני, יחד עם זאת לקפטן אסור לעשות דבר כזה".

המאמן ג'אמפיירו ונטורה הוסיף: "מה שזהבי עשה לא הכי יפה, אבל זה יכול לקרות בכל נבחרת. אני לא רוצה להיכנס לזה כי אני לא בדיוק יודע מה קרה. קראתי על זה בעיתונים".

ההפסד 3:0 בספרד קבע כי סיכוייה של איטליה להעפיל למונדיאל מהמקום הראשון הם קלושים. האזורי יסיימו ככל הנראה במקום השני בבית ז' ויצטרכו לעבור את שלב הפלייאוף. עד אז, הם מקווים לפרוק תסכול מול ישראל וכמובן להאריך את הרצף הביתי במוקדמות המונדיאל - 52 משחקים ללא הפסד (איטליה מעולם לא נוצחה).

על פי הדיווחים האחרונים מהמחנה האיטלקי, נראה שלמרות הביקורות הרבות שספג בעקבות העמידה הטקטית בתבוסה במדריד, ג'אן פיירו ונטורה ימשיך עם ה-4-2-4 שלו והשינויים היחידים יהיו שינויים כפויים: דוידה אסטורי במרכז ההגנה במקום לאונרדו בונוצ'י המוצהב ואנדראה קונטי כמגן ימני במקום לאונרדו ספינאצולה הפצוע, כשמתאו דרמיאן ששיחק בצד ימין נגד ספרד יוסט לעמדת המגן השמאלי.

שוער נבחרת איטליה ג'אנלואיג'י בופון עם המאמן ג'אמפיירו ונטורה. איציק יצחקי
זהבי העסיק גם אותם. ונטורה ובופון/איציק יצחקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully