וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טואטחה לא זומן לנבחרת בשל העימות, דאבור בטענה ל"חוסר מחויבות"

29.9.2017 / 12:33

בנבחרת לא הופתעו מהחלטתו של אלישע לוי שלא לזמן את השניים: "התקבלו עוד לפני איטליה". החלוץ לא זומן לאחר שדיווח על פציעות לקראת שלושת המשחקים האחרונים והצטיין במדי קבוצתו

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל עם טאלב טואטחה. קובי אליהו
"רק שיקולים מקצועיים". טואטחה ודאבור/קובי אליהו

מאמן הנבחרת אלישע לוי זימן היום (שישי) את הסגל לקראת צמד המשחקים מול ספרד וליכטנשטיין במוקדמות המונדיאל, והחליט לא לכלול בתוכו את טאלב טואטחה ומונס דאבור, אלא שבנבחרת לא מופתעים מהמהלכים. כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, הנטיה של לוי הייתה לא לזמן את השניים מהסיבות הבאות: המאמן החליט כי טואטחה, שהושעה לפני המשחק מול איטליה יסיים את הקמפיין ולא יוזמן לשני המשחקים האחרונים, וכך גם לגבי דאבור, שההחלטה לגביו נפלה מיד לאחר צמד המשחקים האחרון.

כזכור, דאבור טען לפני צמד המשחקים מול מולדובה (ידידות) ואלבניה (רשמי) כי הוא סובל מפציעה, וכך גם לפני צמד המשחקים האחרונים מול מקדוניה ואיטליה. בנבחרת לא אהבו את העובדה שדאבור מרבה להיעדר מהקמפיין הזה, בעוד שהם מקבלים דיווחים כי הוא מצטיין במדי קבוצתו ולא מרבה להחמיץ אימונים. גורם בנבחרת אמר: "ההחלטה לגבי דאבור וגם לגבי טואטחה התקבלה עוד לפני המשחק האחרון באיטליה. יש כאן אך ורק שיקולים מקצועיים של אלישע. הוא מתכוון לזמן אך ורק שחקנים שהוכיחו נכונות לאורך זמן לשחק במדי הנבחרת".

גם לגבי טואטה ההחלטה התקבלה עוד לפני המשחק מול איטליה. השניים התעמתו ולוי החליט כי הוא יושעה מהמשחק ובנוסף לא יוזמן למשחקים הבאים עד תום הקמפיין. טואטחה לא היה אמור להיכלל בהרכב למשחק באיטליה וכשהבין זאת כעס על המאמן. "טאלב שחקן לגיטימי בבונדסליגה, אין סיבה שמקצועית הוא לא ייכלל בסגל, ברור שההחלטה נובעת ממה שקרה ברג'יו אמיליה", אמרו שחקנים בנבחרת.

לגבי דיא סבע, שלא נכלל בסגל, לוי התלבט לגביו, אך בסופו של דבר החליט להעדיף את גידי קאניוק (שלא משחק באותה עמדה) כשחקן קישור נוסף על פניו. נראה כי חוליית ההגנה מול ליכטנשטיין תורכב מאריאל הרוש, דור אלו, טל בן חיים, איתן טיבי ואופיר דוידזאדה. תומר חמד, שלא שיחק מול איטליה בגלל פציעה ופתח בכל שלושת המשחקים הראשונים בקמפיין, יפתח הפעם בהרכב.

עוד בנושא

פורסם סגל נבחרת ישראל: מונס דאבור וטאלב טואטחה נותרו בחוץ
עוד לפני פרסום הסגל פרסמנו: טאלב טואטחה ומונס דאבור עשויים להישאר בחוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully