וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי יפרסם את הסגל בסוף השבוע. דאבור או טואטחה יישארו בחוץ?

24.9.2017 / 10:08

הקבוצות של קבהא, חמד ורפאלוב קיבלו הודעה על כוונה לזמנם, בנבחרת טרם יצרו קשר עם הקבוצות של המגן שהושעה, ושל החלוץ שנפצע לפני שני המפגשים האחרונים. גם אלו עשוי לקבל זימון

מונס דאבור חלוץ נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
יקבל זימון? מונס דאבור/יוסי ציפקיס

מאמן הנבחרת אלישע לוי צפוי לפרסם את הסגל שלו לקראת המשחקים מול ליכטנשטיין וספרד כבר ביום חמישי בערב, או לכל המאוחר ביום שישי, ובטוח לא לאחר המחזור הקרוב ביום ראשון. הנבחרת תתכנס בבית הנבחרות בשפיים ביום שלישי, אך המאמן החליט לפרסם את הסגל עוד לפני כניסת יום הכיפורים. ארבעה שחקנים שכבר ידוע כי ייכללו בסגל הם השוער אריאל הרוש, שגם צפוי לפתוח בהרכב, הקשרים מרואן קבהא וליאור רפאלוב והחלוץ תומר חמד. בנבחרת פנו רשמית לקבוצות שלהם בנוגע לשחרור וביררו מועדי טיסות לגביהם. ההפתעה עשויה להגיע מכיוון מונס דאבור, שעדיין לא קיבל מידע מאנשי הנבחרת לגבי זימון שלו. החלוץ היה פצוע במפגשים האחרונים של הנבחרת וייתכן שיוחלט לא לזמנו לקראת צמד המשחקים.

כמו כן, עדיין לא ברור כיצד יגיב המאמן לנושא השעיית טאלב טואטחה, שייתכן שלא יקבל זימון לצמד המפגשים. מגן פרנקפורט אמנם לא שותף מול ר.ב. לייפציג אתמול (שבת), אבל רשם 90 דקות במשחק מול קלן בשבוע שעבר. כזכור, כפי שפרסמנו לפני המשחק מול איטליה, השחקן הושעה מאימון הנבחרת לאחר עימות מילולי עם אלישע לוי וישב ביציע יחד עם תומר חמד, שנפצע באימון המסכם. שחקן אחר שעשוי לקבל זימון הוא דור אלו. פציעת אלי דסה והעובדה שהפך לשחקן הרכב במדי באר שבע עשויים להקנות לו מקום בסגל.

בנבחרת מבינים שההפסד לאלבניה חרץ את גורל הקמפיין. ניצחון של איטליה על מקדוניה וניצחון ישראלי בליכטנשטיין יבטיחו את המקום הרביעי, אך גם בהנחה שאלבניה תפסיד בשני המשחקים שנותרו לה לספרד ואיטליה, אלישע לוי יזדקק לפחות לתיקו (תלוי בתוצאות המחזור הקרוב) מול ספרד בטדי, במשחק שינעל את הקמפיין, כדי להבטיח את המקום השלישי. כזכור, גם במוקדמות יורו 2016, תחת אלי גוטמן, סיימה הנבחרת במקום הרביעי ולא הייתה רחוקה מלסיים במקום הלפני אחרון בבית, כשהקדימה את קפריסין בנקודה אחת בלבד.

עוד בנושא

קואנקה וגדיר מתוסכלים, באר שבע מודאגת: "אסור להתפורר עכשיו"
בית"ר ירושלים: התלבטות בין סאבו לוורטה, גולדברג צפוי לפתוח
הפועל חיפה: ממן יקבל חוזה לשלוש שנים, ירוויח כ-160 אלף דולר לעונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully