וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל לבנדה: "בוריס קליימן מקצוען, הוא יודע לבקר את עצמו כשצריך"

24.9.2017 / 12:40

הקבוצה מהבירה תפגוש את קרית שמונה ותנסה לחזור למקום הראשון. על המעמד שלו אמר המאמן: "כל המאמנים בליגה זמניים, אני המאמן בפועל". אמיר עגייב לא נכלל ב-19 השחקנים שזומנו

צילום: רוני כנפו עריכה: מתן חדד

בית"ר ירושלים קיימה הבוקר (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול עירוני קרית שמונה ביום שני (20:15, ספורט1). המאמן גיל לבנדה ואנתוני וארן דיברו על ההכנות.

"כל הליגה צפופה וצמודה, הבדלי הרמות לפחות בתחילת השנה צומצמו יחסית לעונה שעברה", אמרה לבנדה, "חשוב שלא נחזור על אותן טעויות, כל משחק הוא לגופו. המעמד שלי? אני לא מתעסק בהכרזות, אני מאמן פה מהמחזור הראשון ואמרתי כמה פעמים שפחות משנה לי ההגדרה, אני המאמן בפועל. לצערי, כל המאמנים בליגה הם סוג של זמניים, כולם נשפטים על פי תוצאות, אני מתרכז בעבודה. כשרונאלדו דוחף שופט זה לא אומר כלום על זידאן, וכשזהבי זורק את סרט הקפטן זה לא בגלל שאלישע לוי לא מספיק סמכותי. אני מכיר את השחקנים, זה לא שאני צריך ללמוד מהתחלה. הם מקצוענים וגם אני".

"בוריס קליימן הוא מקצוען והוא יודע לבקר את עצמו כשצריך", אמר על השוער שלו, "אני לא אוהב להתייחס לשחקן באופן אישי. נכון שהיה לו משחק קצת פחות טוב אבל הוא יודע להרים את עצמו. הייסטר? אלה דברים שקורים באמוציות שאחרי משחק, לא צריך שיקרו אבל זה לא משפיע על ההכנה למשחק. האם זה קשור למעמד שלי? כשרונאלדו דחף שופט זו הייתה אשמתו של זידאן? כשזהבי זרק את סרט הקפטן זו הייתה אשמתו של אלישע לוי?".

וראן: "כולנו מקצוענים, אנחנו מתרכזים רק במשחק. באתי לפה כחלוץ גיבוי, זו רק תחילת השנה. קרית שמונה קבוצה טובה ויהיה קשה מאוד מולה, עבדנו קשה ונבוא מוכנים כדי לנצח את המשחק. נצטרך להיות סבלניים ויהיה בסדר".

עוד בנושא

שכטר לשחקנים: "אסור שהפתיחה המצויינת תיהרס בגלל אי הוודאות"
קואנקה וגדיר מתוסכלים, באר שבע מודאגת: "אסור להתפורר עכשיו"
הפועל חיפה: ממן יקבל חוזה לשלוש שנים, ירוויח כ-160 אלף דולר לעונה

מימין: אנתוני וארן, גיל לבנדה, אושרי דודאי, בית"ר ירושלים. רוני כנפו
בית"ר רוצה לחזור לפסגה/רוני כנפו

לבנדה זימן 19 שחקנים לקראת המשחק מחר כאשר אחד ינופה ברגע האחרון. באופן מפתיע, אמיר עגייב לא נכלל ב-19 שהוזמנו.

בקבוצה הייתה אתמול שביעות מהשיחה של איתי שכטר עם שחקני הקבוצה לפני האימון. לשיחה של שכטר עם השחקנים קדמה שיחה של הקפטן עם מאמנו גילי לבנדה בו שוחחו השניים על ירידת המתח בקרב חלק מהשחקנים והעובדה כי מעתה במועדון לא יקבלו ריפיון וחוסר משמעת של שחקנים. גם אלי אוחנה שוחח עם השחקנים הבכירים על כך. גורם בבית"ר אמר אתמול: "שמחים שיישרנו את הנקודה הזאת, האחריות היא תמיד קודם כל של השחקנים".

המאמן גילי לבנדה מתלבט בין אריק סאבו לעופר ורטה בעמדת המגן הימני. סאבו נראה שוב מפוזר באימון אתמול ובמועדון אמרו: "קשה לקרוא אותו ולהבין איך הוא יבוא למשחק, במיוחד שהיה כמעט כל השבוע חולה. עופר ורטה עדיין לא בכושר מלא אבל אם סאבו לא ישדר אנרגיות טובות הוא ימצא את עצמו על הספסל".

שון גולדברג אמור להחליף את מרסל הייסטר בשמאל כאשר טל כחילה צפוי לפתוח עם מסכה על פניו, לצידו של מיקי סירושטיין. בבית"ר לוקחים בחשבון כי קרית שמונה תעבה את מרכז השדה ותנסה לעקוץ ולכן גם ההכנה הטאקטית בהתאם. ז'אורז'יניו, שצפוי להיות מתופקד בשלישיית הקישור יתבקש להשתתף יותר בהנעת הכדור ובעזרה לקלאודימיר פריירה ודוד קלטינס. איתי שכטר יחזור להרכב.

בנוגע לעמדת המאמן נראה כי במהלך השבוע הקרוב תתקבל ההחלטה הסופית באם לצרף את קובי רפואה או שלצד גילי לבנדה יעבוד איש צוות בעל תעודת פרו. לבנדה עצמו מאוד רוצה את התפקיד וחושב כי במידה ויקבל אותו באופן קבוע תהיה לו סמכות הרבה יותר גדולה מול שחקנים. המאמן לקח מספר שחקנים לשיחות בימים האחרונים והבהיר להם כי מי שלא יתנהל כראוי יראה את עצמו מחוץ לסגל כבר במשחק מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully