וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר לשחקנים: "אסור שהפתיחה המצויינת תיהרס בגלל אי הוודאות"

23.9.2017 / 12:26

קפטן בית"ר ירושלים אסף את חבריו לשיחה קצרה על הדשא באימון, וביקש מהם להתעלם מנושא המאמן: "אם ניתן כל אחד 100% בכל אימון נגיע למשחקים כמו שצריך". התלבטות בין סאבו לעופר ורטה

שחקני בית"ר ירושלים איתי שכטר, בוריס קליימן, עידן ורד. ברני ארדוב
יצליחו להתעלם מרעשי הרקע? שכטר, ורד וקליימן/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים התחושות מעורבות לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה ביום שני. מצד אחד ישנה מוטיבציה גבוהה, אך מנגד העובדה כי טרם הגיעה הכרזה על מאמן ראשי וגילי לבנדה עדיין משמש על תקן מאמן זמני, נותנת את אותותיה ויש תחושה של ריפיון אצל השחקנים. הקפטן איתי שכטר אסף היום (שבת) את השחקנים במהלך האימון ושוחח איתם על כר הדשא: "עברנו כאן הרבה ושני מאמנים הלכו הביתה. כרגע גילי הוא המאמן ואם הוא מחליט משהו צריך לכבד את זה באימון. גם החלטות וגם רמת העבודה שלנו, אם ניתן כל אחד 100% בכל אימון זה יביא אותנו כמו שצריך למשחקים ואסור שהתחילת עונה המצויינת שלנו תיהרס בגלל חוסר הוודאות הזאת".

הדברים של שכטר הצטרפו לנוכחות של אלי אוחנה באימון הקבוצה. אוחנה אף נראה מדבר עם המאמן גילי לבנדה ועם מספר שחקנים, מה שגרם למעט התעוררות. שחקנים בקבוצה סיפרו: "שכטר העיר את כולם. היה ריפיון גם בהשקעה וגם במה ששחקנים הרשו לעצמם, אבל היום כולם התעוררו על עצמם". בבית"ר מעריכים את לבנדה אך יחד עם זאת רק לאחר המשחק נגד קרית שמונה יקבלו החלטה סופית באם להביא מאמן בכיר או לצרף מאמן נוסף בעל תעודת פרו לצידו של לבנדה.

לבנדה לא תירגל הרכב לקראת המשחק, אך נראה כי ישנה התלבטות בין אריק סאבו לעופר ורטה בעמדת המגן הימני. סאבו חזר ממחלה ועדיין נראה חלש פיזית. מעבר לכך איתי שכטר צפוי לחזור ל-11 ואילו ז'אורז'יניו יפתח בשלישיית הקישור לפני דוד קלטינס וקלאודימיר פריירה.

בבית"ר מעריכים כי לפחות עשרת אלפים צופים יגיעו לטדי בשני. בקבוצה הסיקו מסקנות מהאירועים מחוץ לאצטדיון במשחק הבית הקודם נגד הפועל חיפה וערוכים לכל תרחיש.

עוד בנושא

הכדורגלן הישראלי הכי טוב בעשור הנוכחי: פרויקט שחקני העשור
נטל ההוכחה: סימן השאלה של נטע לביא וסימן הקריאה של רוסלן ברסקי
מה שלומי אזולאי מבשל למכבי תל אביב? מספרי ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully