וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לדרושאפקה ובלאט, הפסד לבאסקוניה לפני מכבי ת"א

סל ניצחון של הווארד רוס סידר לדרושאפקה 67:69 בדרבי על גלאטסראיי, יריבת הצהובים ביורוליג בחמישי נותרה עם ניצחון ליגה אחד בלבד אחרי 80:75 לפואנלברדה. 4 נקודות לגל מקל בהפסד גראן קנאריה

גל מקל גראן קנאריה. האתר הרשמי של גראן קנאריה, אתר רשמי
הקאמבק לא הושלם. גל מקל/אתר רשמי, האתר הרשמי של גראן קנאריה

גל מקל וגראן קנאריה נכנעו היום (ראשון) לראשונה העונה בליגה הספרדית, וירדו למאזן 1:3 אחרי שהפסידו 78:76 מול אנדורה, לה זה היה ניצחון הבכורה העונה. רכז נבחרת ישראל רשם משחק חלש למדי, תרם לקבוצתו ארבע נקודות בלבד ב-18 דקות, להן הוסיף גם שלושה ריבאונדים ושלושה אסיסטים. הקבוצה מהאיים הקנאריים פיגרה החל מאמצע הרבע השני של המשחק, ולמרות שחזרה מפיגור של 12 הפרש עמוק ברבע האחרון, לא הצליחה להשלים את המהפך והפסידה. אקס נוסף של מכבי תל אביב, די ג'יי סילי, קלע 13 נקודות.

עוד במסגרת המחזור הרביעי בליגה הספרדית, באסקוניה המשיכה את פתיחת העונה החלשה שלה עם הפסד 80:75 נגד פואנלברדה, רגע לפני שתפגוש את מכבי תל אביב ביורוליג, ביום חמישי בישראל. הבאסקים ניצחו רק משחק אחד העונה בליגה, וגם נכנעו מול אולימפיאקוס במחזור הראשון של המפעל האירופי. טורניקה שנגליה דווקא היה מצוין וקלע 24 נקודות ובאסקוניה קיבלה עם 16 נקודות ממרסיליניו הוארטס ו-15 ממאט ג'נינג, אך זה לא הספיק.

* המחזור השלישי נמשך עם משחק ענק בין ולנסיה לריאל מדריד, בו האלופה מצאה עצמה ביתרון 5 לקראת הסיום, אך האורחים ממדריד הצליחו להפוך את המצב ולצאת עם ניצחון 82:86 יוקרתי. לוקה דונצ'יץ' רשם משחק ענק עם 16 נקודות, 10 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, אנטוני רנדולף הוסיף 18 נקודות משלו.

* ברצלונה, שפירקה את פנאתינייקוס במחזור הפתיחה של היורוליג, המשיכה את פתיחת העונה המדהימה שלה עם 58:102 מוחץ על אובראדוריו האומללה. פייר אוריולה כיכב עם 19 נקודות ושלוש שלשות משלושה ניסיונות. תומא הרטל הוסיף 14 ופיל פרסי ניווט עם שישה אסיסטים.


אחרי הניצחון הקשה ביורוקאפ על לבלואה, דרושאפקה של דיוויד בלאט ניצחה במשחק דרמטי 67:69 את גלאטסראיי החזקה בזכות סל ניצחון של הווארד רוס. דג'ואן ג'ונסון הצטיין בשורות המנצחים עם 22 נקודות ו-7 ריבאונדים. סקוטי ווילבקין, אחד השרידים היחידים של דרושאפקה מהעונה שעברה, הוסיף 16. אמיר פרלדזיץ' הוביל את האורחים עם 16, סקוטי הופסון אקס הפועל אילת תרם 11 ו-9 ריבאונדים.

* יובל נעימי קלע 16 נקודות, חילק 8 אסיסטים וקטף 6 ריבאונדים ב-34 נקודות וסייע לפורלי לנצח 71:75 את מנטובאנה בליגה האיטלקית השנייה.

עוד בנושא

"פייר ג'קסון הוא האיש שיחזיר את מכבי תל אביב לימים הגדולים"
פרפרוגלו: "לא חושב שיש חוסר כימיה בין השחקנים לקציקאריס"
אכזבה בהפועל תל אביב מהתבוסה לנהריה: "מה שקרה לא יחזור שוב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully