וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל תל אביב מהתבוסה לנהריה: "מה שקרה לא יחזור שוב"

15.10.2017 / 7:47

מקי שחרר הצהרה בטוויטר לאחר ההפסד. מנגד, הסגולים חגגו ניצחון בכורה: "שמחים שעמדנו במבחן", מחמאות ליאנג ונסטרנקו. בראשון לציון לא מתרגשים מההפסד בירושלים: "מתקדמים כקבוצה"

one

הפועל תל אביב רשמה אמש (שבת) את הפסדה הראשון העונה, כשהובסה 102:87 על ידי עירוני נהריה. השחקנים של דני פרנקו נראו לא טוב ונקלעו לפיגור של 21 נקודות כבר במהלך הרבע השני, כשרק רביב לימונד ותומר גינת מתפקדים. במחצית השנייה הצליחו האדומים להשוות את התוצאה, אך קריסה בדקות הסיום השאירה אותם ללא ניצחון.

"מה שקרה אמש לא יחזור שוב", צייץ בסיום המשחק טיווין מקי, שסיים משחק אישי טוב עם 16 נקודות ו-6 אסיסטים. בקבוצה היו בעיקר מאוכזבים מהפן ההגנתי ומעוד משחק שבו רשמו מספר נמוך של אסיסטים, 13 בלבד. מאט האוורד שיחק רק חמש דקות בשל פציעה בקרסול, והוא ייבדק היום בתקווה כי לא מדובר בפציעה חמורה.

בצד המנצח, בנהריה היו מאושרים גם מהניצחון היפה, אך בעיקר מהיכולת במחצית הראשונה והאופי שהציגו במחצית השנייה. "שיחקנו מאוד אגרסיבי בהתחלה, מסרנו אחד לשני ושיחקנו ביחד, זה המפתח לניצחונות", סיכם הקפטן יהונתן שולדבראנד שקלע את כל 14 הנקודות שלו במחצית הראשונה, "ברבע השלישי הפועל לחצה עלינו קצת יותר, איבדנו את קצב המשחק שלנו, שיחקנו יותר מדי אינדבדואלי לטעמי והם חזרו למשחק. זה גם קרה לנו נגד ירושלים. אני שמח שעמדנו במבחן הזה".

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה את מכבי ראשון לציון 85:90
דני פרנקו על ההפסד של הפועל תל אביב: "צריך לבדוק איך הגענו כל כך רכים"

אבי בן שימול שחקן מכבי ראשון לציון עם מארק טולפסן. לירון מולדובן
"חייבים להתקדם כל יום". שחקני מכבי ראשון לציון/לירון מולדובן

בנהריה פרגנו מאוד לאלכס יאנג שהמטיר 27 נקודות עם 6 מ-10 מחוץ לקשת, בדרך ל-14 מ-25 קבוצתי מרשים מטווח שלוש הנקודות לקבוצה. שחקן נוסף שזכה למחמאות הוא הסנטר איגור נסטרנקו שסיים משחק יעיל מאוד עם 11 נקודות ו-7 ריבאונדים. "אני מאמין שברגע שנזיז את הכדור מצד לצד הקליעות האלה יהיו שם, אנחנו רק צריכים לשים אותן. ברגע שנניע את הכדור כמו שצריך, אז הדברים ילכו לטובתנו", אמר שולדבראנד, "איגור גם נתן היום משחק מצוין מתחת לסלים. יש לנו קבוצה טובה".

קבוצה נוספת שרשמה הפסד היא מכבי ראשון לציון, שהוליכה במשך שלבים ארוכים של המשחק בארנה מול האלופה הפועל ירושלים, אך נפלה במחצית השנייה בדרך להפסד 90:85. זה היה המשחק הראשון של הכתומים העונה, בשל מסע המשחקים של מכבי חיפה בארצות הברית, והם ישלימו את המשחק נול הירוקים בסוף השבוע הבא. ביום רביעי תצא הקבוצה מעיר היין למשחק חוץ נגד אליצור קרית אתא מהליגה הלאומית במסגרת גביע המדינה.
[
"עד עכשיו הכל נהדר, המועדון קיבל אותי בזרועות פתוחות, מההנהלה ועד השחקן האחרון על הספסל, כולם ממש טובים אלי", סיפר מארק טולפסן שסיים כקלע המוביל של הקבוצה עם 19 נקודות, "אנחנו מתקדמים כקבוצה, עשינו צעד ראשון טוב בליגה, אבל אנחנו חייבים להתקדם בכל יום".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully