וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטני היורוליג קבעו: מחכים לפגוש את נוריס קול ונבן ספאחיה

רגע לפני פתיחת העונה החדשה, 16 הקפטנים של המפעל השתתפו בסקר ובחרו בגארד הצהובים כשחקן השני שהם הכי רוצים לשחק מולו. רק אוברדוביץ' הגיע לפני הקרואטי בשאלה דומה על המאמנים

היורוליג תפתח הערב (חמישי) עונה חדשה עם חמישה משחקים, ביניהם גם המפגש בין מכבי תל אביב החדשה לבאמברג בגרמניה, ו-16 הקבוצות יחלו את המסע לעבר הפיינל פור שייערך בסרביה בחודש מאי. לקראת המחזור הראשון, נערך סקר באתר הרשמי של המפעל בו נשאלו הקפטנים של הקבוצות מספר שאלות על הציפיות שלהם מהעונה.

עוד בנושא

פייר ג'קסון בראיון אישי: "הפציעות מנעו ממני לשחק ב-NBA"
סגל שכולו הימורים: מכבי תל אביב פותחת עונה עם סגל חסר ניסיון
עכברים, צאו מהחורים: רגע לפני פתיחת העונה, חידון היורוליג הגדול

שחקן מכבי תל אביב נוריס קול עם מאמנו נבן ספאחיה. יוסי ציפקיס
מוערכים. נוריס קול ונבן ספאחיה/יוסי ציפקיס

הצהובים קיבלו שני איזכורים מכובדים בסקר, כאשר נוריס קול הגיע למקום השני ב"שחקן שאתם הכי מחכים לפגוש" עם 12.5% מהקולות (יאניס טימה מבאסקוניה הגיע למקום הראשון עם 18.75%). המאמן החדש-ישן של מכבי תל אביב, נבן ספאחיה נבחר למאמן השני שהקפטנים הכי מחכים לפגוש עם 12.5% מהקולות, יחד עם פבלו פריג'יוני מבאסקוניה (זליקו אוברדוביץ' מפנרבחצ'ה ראשון עם 31.25%).

כמו כן, הקפטנים נשאלו מיהו היריב הכי מאתגר שהם צפויים לפגוש העונה, וחילקו את המקום הראשון בין אלכסיי שבד מחימקי מוסקבה, ג'ורג'וס פרינטזיס ו-ואסיליס ספאנוליס מאולימפיאקוס וננדו דה קולו מצסק"א מוסקבה, שקיבלו כל אחד 12.5% מהקולות.

הכוכב האדום (25%), ברצלונה (18.75%) ומילאנו (12.5%) הן הקבוצות שנבחרו ככאלה שהיא כיף להתארח אצלן. קייל היינס (18.75%) הוא השחקן הכי טוב שלדעת הקפטנים לא מדברים עליו מספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully