וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מחמאות למקניל, גינת: "ידענו שיהיה קשה". הקבוצה לדין על התפרעות אוהדים

9.10.2017 / 8:35

הפועל תל אביב פתחה עונה עם ניצחון ביתי על הפועל חולון, הגארד שהגיע רק בשישי בלילה הרשים. הפורוורד שקלט 15 ריבאונדים: "גם אם אין הרבה סיכוי, אני אלך לכל כדור". הקבוצה תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים: "נזרקו מצתים וכפכף"

ברני ארדוב

הפועל תל אביב פתחה אמש (ראשון) את עונת 2017/18 עם ניצחון ביתי 78:81 על הפועל חולון. הקבוצה של דני פרנקו, במשחק הבכורה הרשמי שלו על הקווים, יצאה מפיגור משמעותי במחצית הראשונה והצליחה להפוך את המשחק תוך כדי שהיא מציגה שליטה מתחת לסלים והרבה קשיחות. למרות שהאדומים כבר ברחו ליתרון דו ספרתי בתחילת המחצית השנייה, חולון חזרה למשחק, אך פעולות טובות של הקבוצה הביתית ו-80 אחוזים מקו העונשין סייעו בניצחון.

"העיקר שניצחנו, לא חשוב מי זכה בתואר ה-MVP", אמר עם חיוך בסיום המשחק תומר גינת שרשם משחק נהדר שכלל 14 נקודות ו-15 ריבאונדים, אך ראה את טיוויין מקי מקבל את תואר השחקן המצטיין, "הרגשתי טוב היום, זה חלק מהעבודה, אין פה משהו מיוחד, אני מנסה להלחם ולהגיע לכל כדור, גם אם אני לא רואה הרבה סיכוי אני אלך לכל כדור". גינת ניסה לספר מה קרה במחצית המשחק ממנה יצאו הוא וחבריו בטירוף בדרך לריצת 2:14, "נכנסנו לחדר ההלבשה אחרי שהרגשנו ששיחקנו לא טוב, דני הסביר לנו את הטעויות בהגנה, וידענו שזה הולך להיות קרב קשה, שמח שיצאנו למחצית השנייה כמו שרצינו. רבע שלישי הם קלעו 12 נקודות וזה היה אחד המפתחות המרכזיים לניצחון. לא יודע אם רצינו יותר, רצינו מאוד מאוד, היה חשוב לנו לפתוח את העונה נגד חולון בניצחון. היום זה הצליח לנו".

עוד בנושא:

הפועל תל אביב ניצחה 78:81 את הפועל חולון

ג'רל מקניל שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רק הגיע וכבר הרשים. מקניל/ברני ארדוב

ג'רל מקניל, שנחת בישראל רק ביום שישי האחרון בערב, קיבל 16 דקות משחק מדני פרנקו, וסיפק אמנם רק 4 נקודות, אבל במדד הפלוס מינוס הוביל את קבוצתו עם פלוס 12. מקניל לא היה אמור לשחק, ובטח שלא כל כך הרבה דקות, אבל פרנקו זרק אותו לפרקט שהקבוצה נתקעה. בקבוצה פרגנו מאוד לגארד האמריקאי, "אם ככה הוא נראה אחרי יומיים, אי אפשר לחכות לראות אותו אחרי תקופה של התאקלמות". משחק הליגה הבא של הקבוצה יהיה ביום שבת נגד עירוני נהריה בעין שרה.

כמו כן, איגוד הכדורסל הודיע היום רשמית שהפועל תל אביב תעמוד לדין משמעתי ביום חמישי הבא (19 באוקטובר) בגין התנהגות אוהדיה במשחק אמש. בדו"ח המשקיף גיל עובד והשופטים ספי שמש, צחי הבדלי ואלעד לייבוביץ' מפורטים האירועים הבאים: "ברבע הראשון נזרקו שני מצתים למגרש מיציע אוהדי הפועל ת"א, ברבע השני נזרק מצת נוסף למגרש מיציע אוהדי הפועל ת"א, ברבע השלישי נזרק כפכף לפרקט מציע אוהדי הפועל ת"א". השופט ספי שמש אף איים להפסיק את המשחק אם השלכת החפצים לא תופסק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully