וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 78:81 את הפועל חולון

האדומים פתחו את העונה ברגל ימין ונהנו משיא קריירה של תומר גינת עם 15 ריבאונדים (8 בהתקפה) ו-14 נקודות. מקי הוביל עם 16, בכורה מוצלחת מנגד לפניני ואלכסנדר. בני הרצליה הביסה 58:72 את נס ציונה

one

עונת 2017/18 בליגת העל יצאה הערב (ראשון) לדרך, ומלבד משחקה של הפועל ירושלים מול עירוני נהריה, התקיימו שני משחקים נוספים. במוקד עמד המפגש המסקרן שבו הפועל תל אביב ניצחה במשחק צמוד את הפועל חולון 78:81. במשחק המוקדם יותר בני הרצליה הביסה את העולה החדשה, עירוני נס ציונה 58:72, רגע לפני משחקה הגורלי נגד פורטו במוקדמות היורופקאפ.

ג'ף אלן עם רפי מנקו שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ניצחון קשה על יריבה חזקה. מנקו וג'ף אלן/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - הפועל חולון 78:81

היכל הדרייב לבש חג לכבוד פתיחת העונה והאוהדים הרבים שהגיעו למשחק הזה קיבלו תמורה מלאה. דני פרנקו חזר אחרי שנת שבתון והוליך את האדומים לניצחון צמוד וקשה על הפועל חולון היומרנית, שכבר הובילה בהפרש דו ספרתי ברבע השני, אבל נכנעה לערב גדול של טיווין מקי ובעיקר תומר גינת. הפורוורד הישראלי רשם שיא קריירה של 15 ריבאונדים (8 מהם בהתקפה) והוסיף גם 14 נקודות כדי להוליך את קבוצתו לניצחון הזה כשמקי מסייע לו בהתקפה עם 16 נקודות. מנגד, דן שמיר קיבל תרומה יפה משני שחקני החיזוק שלו ממכבי תל אביב, ג'ו אלכסנדר (14 נקודות ו-11 ריבאונדים) וגיא פניני עם 11 נקודות ו-3 שלשות, אך האדומים היו עמוקים ונחושים יותר והשיגו ניצחון מוצדק בסופו של דבר.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל חולון ג'ו אלכסנדר עם שחקן הפועל תל אביב תומר גינת. ברני ארדוב
מתרגל למדים הצהובים של חולון. ג'ו אלכסנדר מול תומר גינת/ברני ארדוב

פתיחת המשחק הייתה שייכת להפועל חולון שהתסערה על הפועל תל אביב עם שתי שלשות של גיא פניני ב"דרבי" הפרטי. גם ג'ו אלכסנדר עוד אקס של מכבי תל אביב חגג בצבע וקבע 10:19 מהיר לחולוניה כשאנחנו שש דקות מפתיחת המשחק. תמיר בלאט המשיך תפר עוד צ'אקה מול האקסית וקבע יתרון שיא של 12:24, אבל דווקא דניאל איידן החזיר את המארחים למשחק עם ארבע נקודות רצופות וטיווין מקי קבע מהקו 18:24 לחולון בסיום הרבע הראשון.

חולון הצליחה לשמור על היתרון שלה גם ברבע השני כשטרל טו הולוואי נכנס לעניינים, אבל אדריאן בנקס וג'רל מקניל הגארד החדש של האדומים צימקו ל-39:31 כשאנחנו שש דקות בתוך הרבע. האדומים כיווצו את ההגנה והצליחו להגיב עם ריצת 0:8 ולקבוע שוויון 39 כשנותרה דקה לסיום הרבע. מי ששבר את הריצה של האדומים היה חנן קולמן שחקנה החדש של חולון שתפר שלשה שעצרה את ההתלהבות המקומית. אולם, אקורד הסיום היה שייך למארחים ולטווין מקי המצוין שתפר שלשה וקבע שוויון 44 בסיום מחצית מעניינת וקצבית.

הפועל חולון מול הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מלחמה בדרייב אין/ברני ארדוב

המומנטום האדום נמשך בגדול ברבע השלישי, כשהקבוצה של פרנקו יצאה כמו מלוע של תותח ועם ריצת 2:12 עלתה ליתרון דו ספרתי של 46:56. במהלך הרבע השלישי, כשג'ו אלכסנדר ניגש לקו העונשין השליכו אוהדי הפועל תל אביב, שממוקמים מאחורי אותו הסל, חפצים, ביניהם כפכף, לפרקט. החפצים הועברו למשקיף גילי עובד, ובמקביל הודיע השופט ספי שמש כי אם התופעה לא תחדל, ישקול להוריד את השחקנים מהפרקט. ההפוגה הזו עזרה דווקא לחולון שצימקה מעט את
ההפרש, אבל מאט הווארד קבע 56:63 בסיום הרבע השלישי.

חשבתם שחולון תוותר כל כך בקלות על המשחק הזה? ממש לא. פניני, טיישון תומאס ותמיר בלאט הוליכו ריצת 0:9 באמצע הרבע הרביעי וקירבו את חולון עד לכדי 67:69 בלבד למארחים. אבל חולון לא הצליחה להשלים את הקאמבק כשג'ף אלן וג'רל מקניל החזירו את האדומים ליתרון 67:74. ג'ו אלכסנדר צימק עם שני סלים רצופים, אבל תומר גינת, ממצטייני המשחק הזה קלע פלוטר ולמעשה שבר את חולון כשקבע 71:78. פניני קלע שלשה גדולה והפיח תקווה, אבל הולואיי החטיא בהתקפה הבאה וג'ף אלן קלע אחת מהקו ובסיום: 78:81 להפועל תל אביב.

קלעו להפועל תל אביב: טייווין מקי 16 נקודות, תומר גינת 14 (15 ריבאונדים), רביב לימונד וג'ף אלן (9 ריבאונדים) 12 כל אחד, אדריאן בנקס 9, מאט הווארד 7, ג'רל מקניל ודניאל איידן 4 כל אחד, רפי מנקו 3, אייל שולמן וצוף בן משה שיחקו ולא קלעו.

קלעו להפועל חולון: טו הולוואי 15 (5 אסיסטים, 6 איבודים), ג'ו אלכסנדר 14 (11 ריבאונדים), גיא פניני, קורי וולדן 11 כל אחד, תמיר בלאט 10, טיישון תומאס 8, חנן קולמן 6, שלומי הרוש 3, ג'באריל טראוויק ויונתן מור שיחקו ולא קלעו.

שחקן בני הרצליה שון דאוסון חוגג. קובי אליהו
סחב את הרצליה לניצחון. שון דאוסון/קובי אליהו

בני הרצליה - עירוני נס ציונה 58:72

רגע פני המשחק החשוב באמת, ביום רביעי נגד פורטו בחוץ, בו ינסו להבטיח את עלייתם לשלב הבתים של היורופקאפ, בהרצליה פתחו את העונה ברגל ימין עם ניצחון קל, קל מאוד מול נס ציונה העולה החדשה. כבר מהפתיחה היה ברור מי בעלת הבית, כאשר הכתומים הציגו משחק מפוזר מאוד בהתקפה והתבטלו בהגנה. עקב האכילס הגדול של הכתומים היה הקליעה האיומה מחוץ לקשת עם שלוש שלשות בלבד מתוך 19 ניסיונות. הרצליה מנגד נהנתה מעוד משחק מצוין של שון דאוסון שהוביל אותה עם 17 נקודות ואחרי עונה לא טובה שלו אשתקד בראשון לציון, הפורוורד של נבחרת ישראל הוכיח שהוא לא מתכוון ללכת אחורה אלא להיות פקטור משמעותי מאוד אצל מיקי גורקה שיקווה לתוצאה דומה גם ביום רביעי. גם תום מעיין הצטיין עם שיא קריירה של 12 נקודות והוכיח שלהרצליה יש שלד ישראלי לבנות עליו.

צפו בתקציר

טל דן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
חזר לליגת העל עם הפסד. טל דן/קובי אליהו

פתיחת המשחק הזה הייתה שייכת למארחים שנהנו משלוש שלשות רצופות של גרין, מעיין ודאוסון ופתחו פער מבטיח. נס ציונה מנגד הלכה פנימה לטאליב זאנה שקלע שבע נקודות ברבע הראשון. אבל נס ציונה ממש לא הראתה סימנים של מאמץ בהגנה ואפשרה להרצליה לעשות ככל העולה על רוחה בהתקפה וסלים של ארצ'י ורוזנברג קבעו - 12:25 להרצליה בסיום הרבע הראשון.

הרבע השני התאפיין בכדורסל רע של שתי הקבוצות, אבל היתרון הדו ספרתי של המארחים נשמר בעיקר בזכות ג'ף אדריאן שחגג בצבע החדיר של הכתומים וקבע 19:32 אחרי שבע דקות ברבע. נס ציונה המשיכה להחטיא וראתה את שון דאוסון תופר עוד שלשה כשמנגד הכתומים החטיאו את כל שמונה הזריקות שלקחו מחוץ לקשת. הרצליה השלימה ריצת 0:10 בסיום הרבע השני והביכה את נס ציונה עם 19:40 במחצית. מופע אימים של נדב זילברשטיין ושחקניו.

ג'רון  ג'ונסון עירוני נס ציונה. קובי אליהו
ג'רון ג'ונסון מתקשה מול שון דאוסון/קובי אליהו

גולן גוט השיג בשעה טוב שלשה ראשונה לנס ציונה עמוק ברבע השלישי, אבל הכתומים לא ממש הצליחו להתקרב להרצליה ששמרה על יתרון שנע סביב ה-20 נקודות. גיל אמיתי קלע עוד שלשה נדירה לאורחים שצימקו ל-53:37, תוצאה שהחזיקה מעמד עד סיום הרבע. הרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד. אלישי כדיר נכנס אומנם לעניינים, אבל שון דאוסון חגג מנגד וקבע 41:60 למארחים. נס ציונה עוד קלעה שלשה מידי גארי בראון, ובסיום 58:72 נוח להרצליה.

קלעו לבני הרצליה: שון דאוסון 17 (8 ריבאונדים), ג'ף אדריאן 13, תום מעיין 12 (8 ריבאונדים), חליל קנאסביץ' 8 (12 ריבאונדים), דומיניק ארצ'י 7, טוריאן גרין 5, אקסבייר ת'יימס 5, סם סינגר 3, אלכס רוזנברג 2, נועם אביבי, עמית ארליך ודי ג'יי שארפ שותפו אך לא קלעו.

קלעו לעירוני נס ציונה: אלישי כדיר 12 (10 ריבאונדים), גארי בראון 10 (7 ריבאונדים), טאליב זאנה 9, טל דן 7 (6 ריבאונדים), ג'רון ג'ונסון 6, גולן גוט 4, נאור שרון 4, גיל אמיתי 3, ג'רמיין ביל 2, אלעד הופמן 1, רביב פיטשון שותף אך לא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully