וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "פיקה וראמוס מסתדרים טוב, אחרת הם לא היו משחקים ככה"

בצל הסערה בקטלוניה, מאמן מכבי תל אביב התראיין ל"מארקה" לקראת המשחק של ספרד בארץ: "הם מצאו איזון בין הצעירים לוותיקים". על הולנד: "ייקח זמן לתקן את הנפילה, זה משבר". על מסי: "להביא אותו למכבי? נצטרך לשדוד בנק"

צילום: גדעון צנטנר עריכה: מתן חדד

שמונה ימים אחרי משאל העם הסוער בקטלוניה וכאשר בחבל הארץ עדיין מאיימים להכריז עצמאות מספרד בימים הקרובים, תתארח הערב (שני, 21:45, כאן 11) נבחרת ספרד, שכבר הבטיחה את העפלתה למונדיאל 2018, באצטדיון טדי אצל נבחרת ישראל.

לה רוחה, שניצחה ביום שישי 0:3 קליל את אלבניה, בעיקר מחפשת שקט בימים אלה, אולם סביב הנבחרת הרוחות עדיין גועשות ומי שהביע את דעתו בנושאים החמים שעל הפרק הוא ג'ורדי קרויף, שלקראת ההתמודדות הערב סיפק ריאיון קצר ל"מארקה".

עוד בנושא:

ישראל מוכנה לספרד: "תוצאה טובה, ונשתיק את הביקורות"
בספרד מדווחים: הביקור של שחקני הנבחרת בכותל "הסתיים בכאוס"
מצרים חוגגת: א-סיסי מחלק כסף, סובחי ייקח את כוכב העבר לרוסיה

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מסי לא במונדיאל? קרויף לא מאמין/יוסי ציפקיס

קרויף, בתור מי שמזוהה כל כך עם ברצלונה, נשאל על הסיטואציה הקטלאנית ועל יחסיהם של בלם בארסה ג'רארד פיקה, שספג בוז מהקהל מול אלבניה אחרי שהביע את תמיכתו בעצמאות ושל שותפו להגנה, קפטן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס, שהתעמת איתו לא פעם לאורך השנים בנושאים פוליטיים: "הספורט תמיד מצליח לאחד אנשים, במקומות בהם הפוליטיקה לא יודעת לעשות זאת", אמר קרויף, "אם פיקה וראמוס לא היו יודעים להסתדר טוב זה עם זה, לא היה להם שום סיכוי לשחק ביחד ברמה הגבוהה כל כך בה הם משחקים כשהם משתפים פעולה".

עוד אמר מאמן מכבי תל אביב: "נבחרת ספרד מצאה את האיזון האידיאלי בין שחקנים צעירים לוותיקים בסגל הזה. נבחרת הולנד? ייקח זמן לתקן את הנפילה שלה. אף מאמן אחר לא היה משיג איתה את הכרטיס למונדיאל. הנבחרת הזו פשוט סובלת ממשבר ברמת הכדורגל בדור הנוכחי. חסרה לה הקבוצתיות, הרעיון של הקבוצה".

קרויף נשאל גם על עוד נבחרת גדולה שעלולה להחמיץ את המונדיאל, ארגנטינה כמובן: "כמעט בלתי אפשרי לחשוב שהיא לא תהיה במונדיאל. אני מאמין שהם יעלו. מונדיאל בלי מסי? כולם רוצים שהטובים ביותר יגיעו לטורניר הזה. יהיה מאוד מוזר לראות את מסי בקבוצה אחרת ולא בברצלונה. כדי להחתים את מסי במכבי, אני חושב שנצטרך לשדוד בנק...".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully