וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים חוגגת: א-סיסי מחלק מענקים, סובחי ייקח את כוכב העבר לרוסיה

הנשיא יעניק 1.5 מיליון לירות מצריות לכל שחקן, קשר סטוק לכובש השער במונדיאל 90': "הכרטיס שלך על חשבוני, קפטן מג'די". אל חדארי בן ה-44 הבטיח: "אגן על השער גם במונדיאל"

עריכת וידאו: נועה לוי

לראשונה מאז 1990, נבחרת מצרים העפילה הערב (ראשון) למונדיאל ברוסיה אחרי 1:2 הכי דרמטי שניתן לתאר מול קונגו, מפנדל של מוחמד סלאח (שכבש גם את השער הראשון). הניצחון הצית מראות אדירים של שמחה במדינה השכנה, כאשר האקסטזה של יושבי האצטדיון, ביניהם גם הצלמים והשדרים, החלה כבר כאשר נשרק הפנדל לטובת המצרים. לאחר שסלאח כבש, ועוד לפני שריקת הסיום של המשחק, פרצו רבים לכר הדשא וחגגו עם הגיבורים שלהם את החזרה לבמה המרכזית של הכדורגל העולמי אחרי 28 שנים.

עוד בנושא

לראשונה מאז 1990: מצרים עלתה למונדיאל אחרי 1:2 דרמטי על קונגו
פולין במונדיאל אחרי 2:4 על מונטנגרו, סקוטלנד נשארה בחוץ
ארגנטינה בלחץ: "מסי הורה לאנשי הנבחרת להתנתק מהתקשורת"

אוהדי נבחרת מצרים חוגגים ברחובות. רויטרס
המצרים ברחובות/רויטרס

רמדאן סובחי, הכישרון בן ה-20 של מצרים וסטוק סיטי מהפרמיירליג, צייץ בטוויטר לאחר המשחק וכתב למג'די עבדל ראני, כוכב העבר שהבקיע את השער היחיד של הנבחרת במונדיאל 90': "הכרטיס שלך לרוסיה על חשבוני, קפטן מג'די".

עיסאם אל חדארי, השוער האגדי והקפטן של מצרים שכשל עם הנבחרת בשישה טורנירי מוקדמות עד שהגשים את החלום, הבטיח כי יעמוד בין הקורות גם ברוסיה. הוא יהיה בן 45 וארבעה חודשים בקיץ הבא, ואם ישחק יהפוך כמובן לשחקן המבוגר שהשתתף אי פעם בגביע העולמי (ישבור את השיא שקבע השוער הקולומביאני פאריד מונדראגון במונדיאל הקודם, כששיחק מול יפן בגיל 43 ושלושה ימים). לאחר המשחק נתן תזכורת בטוויטר לציוץ שלו מ-24 באוגוסט 2016 בנוגע למונדיאל וכתב: "הראשון שידע". בהמשך אמר: "הבטחתי שאגן על השער נגד קונגו ואני מבטיח שאעשה את זה בגביע העולמי".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
עיסאם אל חדארי שוער נבחרת מצרים. רויטרס
יהיה השחקן המבוגר בתולדות הגביע העולמי. עיסאם אל חדארי/רויטרס
אוהדי נבחרת מצרים חוגגים ברחובות. רויטרס
חיכו זמן רב לרגע הזה/רויטרס

עבד אל-פתאח א-סיסי, נשיא מצרים, בירך את הנבחרת והעם המצרי לאחר העלייה הדרמטית, והבטיח מענק מיוחד בסך 1.5 מיליון לירה מצרית לכל שחקן (כ-300 אלף שקלים). "אני מאושר מההופעה של הנבחרת ושל הצוות המקצועי לאורך כל משחקי המוקדמות, וההצלחה שלהם היא בעזרת אללה", כתב הנשיא. "הם עשו הכנה טובה, הראו מחויבות והגיעו להישג שחיכינו לו שנים רבות, כדי לשמח את העם המצרי. כל הכבוד לאוהדים שהראו כיצד יש לתמוך ולעודד, והייתה להם השפעה גדולה על ההישג הזה. הנבחרת הזו היא דוגמה ליכולות של העם המצרי ואנחנו מצפים לעוד הצלחות שירוממו את שם האומה".

במצרים דיווחו כי עם הגעת הנבחרת למלון באלכסנדריה, קפצו מיד כל השחקנים ואנשי הצוות המקצועי עם הבגדים אל הבריכה.

פרט לחגיגות בקהיר וברחבי מצרים, גם בעזה נרשמה שמחה יוצאת דופן. פלסטינים רבים צפו במשחק ברחובות ויצאו לחגוג לאחר הפנדל המכריע של סלאח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המונים בעזה צופים במשחק ההיסטורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיר העלייה המצרי: "השמחה של הלילה"

שחקני ואנשי נבחרת מצרים מתפללים לפני המשחק

מראות מרגשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully