וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: האימון בבית וגן בוטל. "שימו לב לראמוס במצבים הנייחים"

9.10.2017 / 11:54

מזג האוויר הסוער לא אפשר לנבחרת להתאמן והמאמן אלישע לוי החליט להישאר בבית המלון, שם ערך אסיפה על הספרדים. השלד של ההרכב הוא מהמשחק באיטליה, לוי מתלבט לגבי אחד משחקני הכנף: "זאת הבמה שלכם"

צילום: גדעון צנטנר עריכה: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים של אלישע לוי לקראת המשחק

נבחרת ישראל תסיים היום (שני) את ההכנות לקראת המשחק מול ספרד (21:45, כאן11) כשהמאמן אלישע לוי יחשוף בפני השחקנים שלו את ההרכב למשחק. לוי ערך הלילה אסיפת שחקנים ובמהלך היום צפויות להתקיים שיחות אישיות עם שחקני הנבחרת.

אימון הנבחרת שהיה אמור להיערך הבוקר בבית וגן בוטל. הסיבה: מזג האוויר הסוער הקשה על הנבחרת, ובמקום זאת החליט אלישע לוי כי ייערך אימון קל בלבד בבית המלון. לוי ערך לפני האימון הקל אסיפה בבית המלון, בה הקרין תקצירים של היריבה. "רוב ההגבהות של הספרדים הולכות לראמוס, צריך לשים לב לזה", אמר לוי תוך שהוא מקרין מצבים נייחים. הם משחקים בשיטה קבועה, עם שלושה קשרים באמצע".

יום לא פשוט עבר על השחקנים, שהחל בשעה 5 לפנות בוקר (בין שבת לראשון) עם הגעתם למלון בירושלים. השחקנים אכלו ארוחת בוקר בשעה מוקדמת, עלו לחדרים כדי לישון וקמו בשעת הצהריים לשתי ארוחות ולמנוחה נוספת עד האימון המסכם אחר הצהריים. "כולנו עייפים, אבל זה המאני טיים של הקמפיין. אין כאן מקום לשחקנים שבעים. צריך לגמור את הסיפור עם טעם טוב", אמר אחד מהם.

לוי הקרין באסיפה תקצירים עם המשחקים האחרונים של ספרד. מיד לאחר מכן עצר והביט על השחקנים: "מחר זאת במה טובה בשבילכם. המגרש יהיה מלא. כולם מסתכלים עליכם. לא משנה מי הגיע, ספרד זו נבחרת מצוינת והסגנון שלה לא משתנה. מחר אימון בוקר, כולם להיות מוכנים".

עוד בנושא:
אלישע לוי לקראת המשחק: "אם נסיים במקום השלישי, נהיה הכי שמחים בעולם"
ג'ולן לופטגי הודה כי ניסה להביא את ערן זהבי לפורטו, מרקו אסנסיו מתלהב מירושלים

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
בונה על מה שעבד באיטליה. אלישע לוי/רויטרס

לוי טרם חשף את ההרכב אך ההערכה היא שהוא מתכנן לפתוח בהרכב שפתח מול איטליה, למעט שינוי אחד (חמד במקום שכטר) ואולי שינוי נוסף בעמדת הכנף.. "זה עבד טוב ברג'יו אמיליה, אז למה שלא ננסה להפתיע כאן?", אמרו בנבחרת. רביעיית ההגנה לא אמורה להשתנות וההערכה היא שאלמוג כהן, מרואן קבהא וביברס נאתכו יפתחו במרכז הקישור. "למשחק כזה צריך 11 פייטרים. שחקנים שבאים לרוץ ולעבוד. מי שלא עושה הגנה לא יוכל לקחת חלק", הסביר גורם בנבחרת. מאור מליקסון ותומר חמד אמורים לשחק ונראה כי לוי מתלבט לגבי שחקן הכנף הנוסף. טל בן חיים פחות שותף למשחק ההגנה ולכן ההתלבטות היא בינו לבין רפאלוב, שאכזב מול ליכטנשטיין, אך הנתונים מעידים כי הוא שותף יותר למאמץ ההגנתי מאשר בן חיים.

חלק מהשחקנים טוענים כי הקשר בכושר הטוב ביותר בעמדה הזאת הוא עידן ורד, אך למאמן ישנם שיקולים נוספים. "תוצאה טובה ונשתיק את רוב הביקורות על אלישע. מה שעשו בקמפיין הזה, לעומת קמפיינים קודמים בהם הנבחרת נכשלה, מוגזם. אבל עכשיו אסור להתעסק בזה. כל האנרגיות מנותבות לספרד", אמרו הלילה בנבחרת. מליקסון מהווה עבור לוי את אחת מנקודות האור בקמפיין. "אולי לא הבריק והביא מספרים. אבל מי כן הביא? הוא לפחות רץ ומשקיע, עושה כל מה שהמאמן אומר", אמרו בנבחרת.

בתום המשחק אמור לוי להתייחס לסוגיות הבוערות בנבחרת. בין השאר הוא מתכוון להתייחס לפרשות השונות ולניסיון שלו לטפל בצורה תקיפה בבעיות המשמעת, מה שעלה לו בביקורות ואולי גם בעתידו בנבחרת. בהתאחדות ביקשו אתמול להדוף את גל השמועות על מגעים עם מאמנים אחרים. "עיני יצפה במשחק הערב. הוא קודם ישוחח עם אלישע ואז יחליט מי המועמדים שיציגו את המשנה שלהם בפני הוועדה", אמרו בסביבתו של היו"ר המכהן.

הרכב משוער, נבחרת ישראל: אריאל הרוש, דויד קלטינס, טל בן חיים, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה, אלמוג כהן, ביברס נאתכו, מרואן קבהא, ליאור רפאלוב (טל בן חיים, עידן ורד), מאור מליקסון, תומר חמד.

שחקן נבחרת ישראל מאור מליקסון. יוסי ציפקיס
לפחות רץ ומשקיע. מאור מליקסון/יוסי ציפקיס

משטרת ירושלים סיימה את ההיערכות למשחק ובהתאחדות מקווים שהפעם הסדרי התנועה לא יקשו על האוהדים כפי שקרה בפעמים קודמות. שוטרים וסדרנים יתפרסו ביום המשחק החל משעות הצהריים באצטדיון ומחוצה לו לשמירה על הסדר והביטחון, הסדרת והכוונת התנועה. המשטרה ממליצה לקהל האוהדים להגיע באמצעות תחבורה ציבורית.

לרשות קהל האוהדים יפתחו חניונים ברחבי העיר בהם יופעל מערך היסעים (שאטלים). לבאים מכיוון כביש 443, כביש 1 - גינות סחרוב וצפון העיר, תתאפשר חניה בחניונים: הר החוצבים, משה קול, הר הרצל, גבעת רם. לבאים ממרכז העיר ומערבה תתאפשר חניה בחניונים: הדסה עין כרם, מכון לב, מנת"י, גבעת המטוס וחניון הלאום. מערך ההיסעים ידאג להחזרת האוהדים לחניונים עם סיום המשחק. כמו כן, לא תותר חניה בחניונים סביב האצטדיון. בשעה 16:00 יסגרו לתנועת כלי רכב הרחובות הסמוכים לקריית הספורט: בנבנישתי, דוד איילון, אגודת ספורט בית"ר ומודעי. המשטרה המליצה להשתמש בציר בגין (כביש 50) לכיוון שכונת גילה והחליטה כי לא תותר כניסת כלי רכב לשכונת מלחה וקטמון (למעט תושבים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully