וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד פרי טשקנט: זהב לאורי ששון, ירדן מאירסון זכתה בארד

8.10.2017 / 17:05

המדליסט האולימפי ניצח בגמר את יורי קרקובטסקי מקירגיסטן באמצעות ווזארי. אורן סמדג'ה: "אורי עבר תקופה ארוכה של שיקום". מאירסון ניצחה את ראיפובה הקזחית בקרב על הארד

אורי ששון ג'ודוקא ישראלי. רויטרס
חזר כמו גדול. אורי ששון/רויטרס

המדליסט האולימפי אורי ששון זכה היום (ראשון) במדלית זהב בגרנד פרי טשקנט, התחרות הרשמית הראשונה בה הוא התחרה מאז אולימפיאדת ריו אחרי שנה וחודשיים. בטורניר הנשים ירדן מאירסון זכתה במדליית הארד במשקל עד 78 קילוגרם. המדליה של ששון הייתה מדלית הזהב השלישית של ישראל בטורניר והחמישית בסך הכל.

ששון, שהעפיל אוטומטית לרבע הגמר, ניצח בקרב הראשון בתחרות במשקל של מעל 100 קילוגרמים את ברקמורוד אולטיבוייב האוזבקי ועלה לחצי הגמר. זאת לאחר שאולטיבוייב ספג שלוש אזהרות מהשופט בשל פסיביות ונפסל כשנותרו דקה ו-4 שניות לסיום הקרב. גם בחצי הגמר התסריט חזר על עצמו כמעט במדויק: ששון התגבר על יריב אוזבקי נוסף בולטיבוי בלטאייב שספג שלוש אזהרות על פסיביות ונפסל כשנותרו 34 שניות לסיום הקרב. בגמר, ששון פגש את יורי קרקובטסקי מקירגיסטן ונעזר בווזארי נהדר כדי להבטיח את הניצחון.

אורן סמדג'ה הגיב להישג: "אורי עבר תקופה ארוכה של שיקום וכחלק מהתוכנית שבניתי לאורי איפשרתי לו לנוח ולהתאושש מהמירוץ לריו. היום אני יודע שהמהלך הזה הוביל את שגיא מוקי ואורי ששון להישאר במערכת ולהמשיך לעוד קדנציה אולימפית".

עוד בנושא
גרנד פרי טשקנט: שגיא מוקי זכה במדליית זהב בקטגוריה עד 81 ק"ג
ג'ודו: מדליית זהב לבטינה טמלקובה בגרנד פרי טשקנט
ירדן ג'רבי פרשה בדמעות: "לצערי האש כבתה לגמרי"

ירדן מאירסון עם שני הרשקו. באדיבות איגוד הג'ודו,
ירדן מאירסון עם שני הרשקו/באדיבות איגוד הג'ודו

אצל הנשים, ירדן מאירסון הצליחה לזכות במדליית הארד במשקל עד 78 קילוגרם. לאחר ניצחון על זרינה ראיפובה מקזחסטן. בקרב הראשון ניצחה מאירסון את הקזחית המקומית ילודס באיפון תוך 1:40 מפתיחת הקרב. בסיבוב השני גברה בניקוד זהב על אנסטסיה דימיטרובה מרוסיה ועלתה לחצי הגמר שם המתינה לה אנסטסיה טורצ'ין האוקראינית. הישראלית נכנעה לאחר שספגה 2 וואזרי ובכך עברה להתמודד בקרב על מדליית הארד. בקרב על הארד מאירסון גברה על באטה זרינה ראיפובה מקזחסטן כדי לזכות במדליה. שני הרשקו: "הכוח של הנבחרת הישראלית הוא העבודה יחד כנבחרת. כשכל הבנות מעצימות אחת את השנייה ועוזרות זו לו, יש תוצאות לטווח ארוך".

לי קוכמן סיים את התחרות במשקל של עד 90 קילוגרמים לאחר שהפסיד בסיבוב הראשון לשוטא ואנייב מרוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully