וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטיום דולגופיאט: "לקחתי חודש 'מיוחדת' מהצבא והנה אני חוזר כסגן אלוף עולם"

8.10.2017 / 6:38

החייל קיבל אישור לצאת לחופשה והדהים את כולם כשהשיג מדליית כסף באליפות העולם: "זה פשוט חלום, לא יכולתי לבקש יותר". הפרגון של שטילוב, המאמן שעזב והפרסום: "מניח שעכשיו בראשון לציון יכירו אותי יותר"

ארטיום דולגופיאט מתעמל ישראלי. GettyImages
ותודה לצה"ל. ארטיום דולגופיאט/GettyImages

"שעתיים עברו מאז הפודיום ואני עדיין לא מעכל", מודה בהתרגשות ארטיום דולגופיאט. "ייקח לי עד הערב לפחות כדי להבין מה היה כאן". כבר שנים שאלכס שטילוב מחזיק את התעמלות המכשירים על הגב שלו. אנדריי מדבדב מצליח פה ושם להצטרף, אבל על הישג כזה של ארטיום דולגופיאט ספק אם מישהו יכול היה לחלום.

עד אמש הוא היה כמעט אנונימי לחובבי הספורט בארץ. מתעמל מכשירים, חזק בעיקר בקרקע, במקום בו כאמור שטילוב הוא השם הנרדף לכל הענף בארץ. באליפות העולם במונטריאול אמש (שבת) הוא לקח את מדליית הכסף אחרי תרגיל קרקע בדרגת קושי גבוהה במיוחד. "לא הלכתי על הקצה ולא הימרתי", אמר. "היה לי תרגיל עם דרגת קושי יותר גבוהה אפילו, אבל סרגיי וייסבורג המאמן שלי אמר לי ללכת על התרגיל שאיתו עליתי לגמר, והנה הוא צדק".

עוד בנושא:
הישג היסטורי: ארטיום דולגופיאט זכה במדליית כסף באליפות העולם בהתעמלות
שגיא מוקי נרגש לאחר מדליית הכסף בגרנד פרי טשקנט בג'ודו: "קיבלתי תמיכה מהעם, מרגיש שהחזרתי"

ארטיום דולגופיאט מתעמל ישראלי לאחר הזכייה במדליית הכסף באליפות העולם. איגוד ההתעמלות, אתר רשמי
נדיר לקחת מדליה כבר בגמר הראשון באליפות העולם. ארטיום דולגופיאט עם מאמנו סרגיי וייסבורג/אתר רשמי, איגוד ההתעמלות

אתה בסך הכל בן 20. עדיין חייל?

"כן, ודאי. אני משרת בבסיס תל השומר כעובד רס"ר, וזה לא היה קל לקבל את הזמן להתאמן כמו שצריך לאליפות הזו. ביקשתי ולבסוף קיבלתי חודש 'מיוחדת' מהצבא. חופשה ארוכה על חשבוני והנה אני חוזר לארץ ביום שני כסגן אלוף העולם בהתעמלות על מכשיר הקרקע. זה פשוט חלום. מי היה מאמין?".

גמר ראשון וכבר מדליה.

"זה בדיוק העניין, וזה נדיר מאוד. לעלות בפעם הראשונה באליפות העולם לגמר ולקחת מדליית כסף. לא יכולתי לבקש יותר".

חשבנו שאחרי אלכס שטילוב יהיה בור שלא ניתן יהיה למלא במשך שנים.

"אלכס מדהים. הוא אח גדול שלי. הוא צלצל אלי אחרי המוקדמות ולפני הגמר, וכמובן גם עכשיו אחרי המדליה. פרגן ותמך כמו חבר אמיתי. כל הכבוד לו. אני חושב שיש התעמלות מכשירים בארץ. יש גם את אנדריי מדבדב שאלמלא פציעה היה כאן איתי ויש כמובן את אלכס, ואני חושב שהרבה ממה שאני השגתי היה בזכות העובדה שבשנה האחרונה האיגוד צירף מאמן אוקראיני שעזר לסרגיי וייסבורג. לצערי הוא עזב באחרונה ולסרגיי יותר קשה עכשיו. אני לא נכנס לסיבות, אבל אני יכול לומר שהמאמן שצורף ושאותו הכרתי עוד מאוקראינה עזר לי הרבה מאוד להצליח".

אתה הופך עכשיו לדמות מוכרת וגם בוועד האולימפי ייקחו אותך ברצינות עם מענקים ומלגה יותר גבוהה.

"אני מבין שבארץ כותבים עלי ואני מניח שעכשיו בעיר שלי ראשון לציון יכירו אותי יותר, אבל אני לא מתכוון כמובן להשתנות. אני בתחילת הדרך שלי ואני רוצה להמשיך לעבוד ולהתאמן קשה לקראת התחרויות הבאות. יש אולימפיאדה עוד שלוש שנים וצריך בכל יום לחשוב עליה ולהתאמן חזק לקראת התחרויות הבאות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully