וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער הפסידה לקוסובו 2:1 במוקדמות אליפות אירופה

הנבחרת המודרכת בידי אלון חזן כשלה בניסיון להשיג ניצחון שני בטורניר. אלמוג (32) העלה את ישראל ליתרון, קוסובו הגיבה בצמד של לקרויזיאו (41, 44). ביום שני: משחק מכריע מול אוסטריה

אלון חזן מאמן נבחרת הנוער. GettyImages
ביום שני משחק מול אוסטריה. חזן/GettyImages

נבחרת הנוער של ישראל הפסידה הערב (שישי) 2:1 לקוסובו במוקדמות אליפות אירופה עד גיל 19 . כעת עומד המאזן של הנבחרת בטורניר הנערך באוסטריה על ניצחון (0:1 על ליטא) והפסד.

ביום שני תקיים נבחרת הנוער המודרכת על ידי אלון חזן את משחקה האחרון במוקדמות מול אוסטריה המארחת (שניצחה היום את ליטא 0:2). ישראל חייבת לנצח כדי לנסות לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים על מנת להעפיל לשלב העילית של אליפות אירופה. אילון אלמוג ממכבי תל אביב העלה את ישראל ליתרון במפגש מול קוסובו בדקה ה-32, אבל הקוסוברים הגיבו בצמד מהיר מרגלי לאוטרים קרויזיאו (41, 44) עוד לפני סיום המחצית הראשונה.

משלב העילית יעפילו שמונה נבחרות לאליפות אירופה שתיערך בפינלנד. בחודש האחרון השתתפה הנבחרת בטורניר צ'לה ורשמה בו הפסד לסרביה (3:1), ניצחון על הונגריה (0:2) ותיקו מול מונטנגרו (1:1).

הרכב נבחרת ישראל: דניאל פרץ, נועם דיעי, עמרי לוזון, רז שלמה, נועם כהן, עדן קרצב (מופלח שלאעטה 86), אורי זוהר (אמיר ברקוביץ' 58), ירדן שועה (שאדי מסארווה, 78), מנור סולומון, אילון אלמוג, מוחמד כנעאן

עוד בנושא
נבחרת הנוער ניצחה 0:1 את ליטא במוקדמות אליפות אירופה
"אופ"א נגד שיר צדק": שני עורכי דין בכירים מנתחים את התיק
אריאל הרוש: "בישראל לא התעסקתי בכדורגל, אלא בחובות ובוררות. הייתי צריך שקט"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully