וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער ניצחה 0:1 את ליטא במוקדמות אליפות אירופה

הנבחרת המודרכת בידי אלון חזן פתחה ברגל ימין את הטורניר הנערך באוסטריה, ממנו היא מקווה להעפיל לשלב העילית. ירדן שועה מבני יהודה כבש את שער הניצחון בדקה השלישית

אלון חזן מאמן נבחרת הנוער. GettyImages
שער מוקדם הספיק. אלון חזן/GettyImages

נבחרת הנוער פתחה הערב (שלישי) ברגל ימין את מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 19, כשגברה 0:1 על נבחרת ליטא. ירדן שועה מבני יהודה כבש כבר בדקה השלישית את שער הניצחון לזכות ישראל, עבורה היה זה משחק ראשון מבין שלושה בטורניר המוקדמות שנערך באוסטריה. ביום שישי תפגוש הנבחרת, המודרכת על ידי אלון חזן, את קוסובו שהפסידה מוקדם יותר 1:0 לאוסטריה, שתהיה היריבה של ישראל במשחקה השלישי והאחרון ביום שני.

הנבחרת מקווה להעפיל לשלב העילית של אליפות אירופה, ויודעת שזו שתסיים עם המאזן הטוב ביותר בתום שלושת המשחקים תשיג את המטרה. משלב העילית יעפילו שמונה נבחרות לאליפות אירופה שתיערך בפינלנד. בחודש האחרון השתתפה הנבחרת בטורניר צ'לה ורשמה בו הפסד לסרביה (3:1), ניצחון על הונגריה (0:2) ותיקו מול מונטנגרו (1:1).

הרכב הנבחרת: דניאל פרץ, נועם דיעי, אורי זוהר, רז שלמה, עמרי לוזון, נועם כהן, ירדן שועה (מוחמד סרסור, 90), אילון אלמוג (שאדי מסרואה, 85), עדן קארצב, מוחמד כנעאן, אמיר ברקוביץ (מופלח שלאטה, 60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully