וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעלומה נפתרה: פברגאס הודה כי השליך משולש פיצה על פרגוסון

ב-2004, לאחר שיונייטד ניצחה את ארסנל וסיימה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד, התפתחה תגרה - במהלכה פגע משולש פיצה בפניו של המאמן. הקשר הואשם במעשה, אך רק כעת התוודה וגם התנצל

ססק פברגאס, ארסנל. רויטרס
"לא התכוונתי". ססק פברגאס במדי ארסנל/רויטרס

כבר 13 שנים שמעל הפרמיירליג מרחפת תעלומה - מי השליך משולש פיצה בפניו של אלכס פרגוסון? היום (רביעי) התוודה ססק פברגאס במעשה, ואף התנצל בפני מאמן מנצ'סטר יונייטד לשעבר. התקרית התרחשה בשת 2004, אז אירחו השדים האדומים את ארסנל, שהגיעו למשחק כאלופים ואחרי 49 משחקים רצופים ללא הפסד. המשחק היה חם, באופן אופייני למפגשים בין שתי היריבות באותן השנים, ובסופו ניצחה יונייטד 0:2 וקטעה את הרצף המפורסם של התותחנים.

בסיום, התפתחה תגרה גדולה במנהרות המובילות לחדרי ההלבשה. כוכבי שתי הקבוצו, כמו ריו פרדיננד, מרטין קיאון וסול קמפבל דחפו אחד את השני בצעקות רמות, ובתוך כל המהומה פגע משולש פיצה בפניו של פרגוסון והדהים את כל הנוכחים. במשך השנים, המשחק זכה לכינוי "הקרב בבופה" ואפילו זכה לערך בוויקיפדיה. לקראת מסיבת העיתונאים לאחר המשחק, פרגוסון נאלץ להחליף חולצה בשל הפיצה.

אשלי קול, ששיחק אז בארסנל, תיאר את האירוע באוטוביוגרפיה שלו: "כל העיניים הופנו לעבר פרגוסון וכולם השתתקו כשהפיצה פגעה לו בפנים, החליקה במורד הצוואר שלו ולכלכה את החליפה השחורה והיפה שלו". פרגוסון בעצמו אמר במרוצת השנים: "אמרו לי שססק פברגאס זרק את הפיצה, אבל אני לא יודע מי העבריין".

עוד בנושא

לירוי סאנה הוא הכדורגלן המהיר בתולדות הפרמיירליג
רופא נבחרת ארגנטינה: "אגוארו לא מסוגל לזוז בלי עזרה, מצבו רע"
"ריאל רוצה לרכוש את הארי קיין תמורת למעלה מ-200 מיליון יורו"

שחקן מנצ'סטר יונייטד רוד ואן ניסטלרוי, אלכס פרגוסון. GettyImages
עם, ואן ניסטלרוי, שכבש באותו משחק. אלכס פרגוסון/GettyImages

במשך שנים האצבעות הופנו לעבר קשר נבחרת ספרד, שהיה אז בסך הכול בן 17, וכעת החליט להודות במעשה בראיון טלוויזיוני. "אפשר לשים סוף סוף את מקרה הפיצה המעופפת מאחורנו?", נשאל פברגאס, "האם אתה זה שזרקת את הפיצה?". "כן", השיב שחקנה של צ'לסי כיום, "שמעתי רעש והבנתי שקרה משהו. ניגשתי לאיזור הבלגן עם הפיצה ביד וראיתי את כולם דוחפים אחד את השני. רציתי להיכנס לתוך המהונה ולא ידעתי איך, אז פשוט זרקתי את הפיצה. ברגע שראיתי שהיא פגעה, או יותר נכון במי היא פגעה, מה שלא התכוונתי שיקרה...".

בשלב זה פנה פברגאס לעבר המצלמה, והתנצל: "אני מצטער סר אלכס, באמת שלא התכוונתי לעשות את זה", אמר. עדיף מאוחר מאשר לעולם לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully