וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירוי סאנה הוא הכדורגלן המהיר בתולדות הפרמיירליג

מנתונים שפורסמו בבריטניה עולה כי הקיצוני הגרמני של מנצ'סטר סיטי פיתח במשחק מול צ'לסי מהירות של 35.48 קמ"ש. מהירות זו הייתה מעניקה לו מקום בחצי הגמר האולימפי בריו

לירוי סאנה, שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
יתחרה בריצת 100 מטר מול חבריו בסיטי? סאנה/GettyImages

הקיצוני של מנצ'סטר סיטי לירוי סאנה קבע את שיא המהירות בתולדות הפרמיירליג. כך עולה מנתונים שפורסמו בבריטניה. סאנה בן ה-21 הגיע למהירות של 35.48 קמ"ש במהלך המשחק של סיטי מול צ'לסי (0:1 לקבוצה של פפ גווארדיולה) בשבת האחרונה. בכך ניפץ סאנה את שיא המהירות הקודם אותו קבע חלוץ לסטר ג'יימי ורדי שנקבע בעונת 2015/16.

מניתוח הריצה של סאנה עולה כי המהירות אותה פיתח הייתה מזכה אותו במקום בחצי גמר הריצה ל-100 מטר באולימפיאדה האחרונה שנערכה בריו. יש לציין כי בשורות סיטי שני שחקנים נוספים שפיתחו מהירות של למעלה מ-35 קמ"ש. אלו הם קייל ווקר שרץ במהירות של 35.23 קמ"ש וראחים סטרלינג שפיתח מהירות של 35.04 קמ"ש.

עוד בנושא
ברצלונה קיבלה הזמנה להצטרף לליגה הרוסית: "ליאונל מסי יפרח כאן"
ריקרדו גארקה: "ליאונל מסי מעורר הערצה, אך לא נשמור עליו אישית"
"ריאל רוצה לרכוש את הארי קיין תמורת למעלה מ-200 מיליון יורו"

שחקן מנצ'סטר סיטי קייל ווקר. רויטרס
מה הוא יגיד עכשיו? ווקר/רויטרס

אגב, עוד לפני פרסום השיא שקבע סאנה הזמין ווקר את שני חבריו למנצ'סטר סיטי להתחרות מולו בריצת 100 מטרים. זאת לאחר שגילה כי במשחק פיפ"א 18 סאנה וסטרלינג מדורגים גבוה ממנו מבחינת המהירות. "אין לי ספק שאנצח את שניהם", הכריז ווקר. מעניין מה תהייה תגובתו אחרי פרסום השיא של סאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully