וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה קיבלה הזמנה להצטרף לליגה הרוסית: "ליאונל מסי יפרח כאן"

גם ליגות זניחות פותחות את שעריהן בפני ברצלונה על רקע מאבק העצמאות של קטלוניה: יניסיי הרוסית פנתה ישירות לכוכב הארגטינאי בניסיון "לפתות אותו". הקבוצה עדיין לא מוותרת על קוטיניו

one

המאבק של קטלוניה לעצמאות נמשך, ואיתו גם חוסר הוודאות סביב ברצלונה. בימים האחרונים אישר נשיא המועדון ז'וספ מריה ברתומאו כי אם קטלוניה אכן תוכרז כמדינה עצמאית, ברצלונה תשקול את המשך דרכה בליגה הספרדית וייתכן שתחליט להשתתף בליגה אחרת. מטבע הדברים, האופציות שעלו בראש ובראשונה היו ליגות בכירות ביבשת - הפרמיירליג והסרייה A בראשן - אבל כעת מתברר שגם ליגות זניחות יותר מתחילות להשתעשע בפנטזיה שברצלונה הגדולה תשחק במסגרת שלהן.

יניסיי קראסנוירסק, למשל, שלחה לברצלונה הזמנה להשתתף בליגה הרוסית - ספק ברצינות ספק בצחוק. "ליאונל מסי יפרח כאן", כתבו הרוסים בהודעה סרקסטית שפרסמו בחשבון הטוויטר שלהם, אליה צירפו תמונה של מסי על רקע כיתוב באותיות קיריליות. "אנחנו בטוחים שברצלונה יכולה לשנות את הנוף של הליגה המקומית לטובה. מזמינים אתכם לקחת חלק בליגה הטובה בעולם".

עוד בנושא:

ברצלונה הצטרפה לשביתה הכללית בשל אירועי משאל העם
גווארדיולה תוקף אחרי אירועי ברצלונה: "לא הייתי מסכים לשחק"
בעקבות החלטה לקיים משחק ללא קהל: סגן נשיא ברצלונה התפטר

הפנייה של יניסיי

בין אם מדובר בהלצה או הצעה רצינית, לברצלונה עשוי להיות אינטרס עסקי להסכים לה. למרות היותה זניחה, בליגה הרוסית מושקעים משאבים כספיים עצומים.

כך או כך, שחקני ומאמני עבר של ברצלונה ממשיכים להתייצב לימינם של המפגינים. אחרי שפפ גווארדיולה התבטא נגד הליגה הספרדית, אמש הצטרף למתקפה גם שחקן העבר המפורסם של בארסה חריסטו סטויצ'קוב. "הליגה הספרדית והממשלה הספרדית הן בושה לעולם כולו. מגיע לכם להיות נבדלים משאר העולם". סטויצ'וקוב הוסיף ש"אני לא מעלה בדעתי איך אפשר לשלוח שוטרים להכות אנשים תמימים שמפגינים על זכויותיהם. לעולם לא נסלח לממשלה על התמונות האיומות הללו".

עוד בברצלונה: על פי דיווח ב"אל מונדו דפורטיבו" הבוקר, ההצעה של הקטלונים לליברפול על פיליפה קוטיניו עומדת בעינה לקראת חלון ההעברות בינואר. ברצלונה הציעה לשדים האדומים 80 מיליון יורו פלוס 30 מיליון נוספים שייפרסו על פני תשלומים של כמה שנים. הפעם, הם משוכנעים שזה יספיק כדי לרכוש אותו, משום ש"ליברפול הבינה שאין לה עניין להחזיק אותו בכוח".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן ליברפול פיליפה קוטיניו חוגג. רויטרס
ברצלונה לא מוותרת. קוטיניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully