וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל מותו הטרגי של אביו: חשש שאנטטוקומפו יחמיץ את פתיחת העונה

דאגה במילווקי: הגריק פריק נטש את מחנה האימונים כדי להתאבל על אביו שמת מהתקף לב פתאומי, ספק אם ישוב בזמן למשחק פתיחת העונה מול אינדיאנה. קיד: "הוא יחליט בעצמו מתי לחזור"

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. AP
סיפור עצוב. יאניס/AP

בצל הטרגדיה שפקדה את משפחתו, יאניס אנטטוקומפו נטש את מחנה האימונים של מילווקי ועשוי להיעדר זמן ממושך יחסית, אולי אף להחמיץ את פתיחת העונה (המשחק הראשון של הבאקס מתוכנן ל-5 באוקטובר מול אינדיאנה). הפורוורד הכישרוני לא נטל חלק במשחק קדם העונה הראשון של הבאקס אמש (שני) מול דאלאס, והמאמן ג'ייסון קיד אמר היום ש"אין לוח זמנים מדויק. יאניס יחליט בעצמו מתי הוא יחזור, ורק אז נעזור לו להתמודד עם זה".

זו אמורה להיות העונה של ה'גריק פריק'. על פי הערכות של פרשנים ומומחים, הכישרון הצעיר צפוי להתחרות כבר העונה על תואר ה-MVP ולעשות עוד צעד משמעותי קדימה, אחרי שבעונה שעברה הוביל את הבאקס בכל הקטגוריות הסטטיסטיות החשובות כולל נקודות, אסיסטים, ריבאונדים, חסימות וחטיפות. אבל הקיץ הזה היה סוער ומתוח עבורו. זה החל בפרשייה שהתפתחה סביב היעדרותו מהיורובאסקט, בשל מה שהבאקס כינו כפציעה, בעוד נבחרת יוון טענה שמדובר בפגיעה מפוברקת שמטרתה למנוע ליאניס לשחק ולהפחית את הסיכון שייפצע לפני העונה הקריטית.

עוד בנושא:

ידו בכל: איך תיראה העונה של אנטטוקומפו במילווקי המסקרנת?
"לאב יהפוך לסנטר הפותח של קליבלנד, תומפסון יירד לספסל"
9 נקודות לקיירי אירווינג בבכורה בבוסטון, 5 לגורדון הייוורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully