וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קווין לאב יהפוך לסנטר הפותח של קליבלנד, טריסטן תומפסון יירד לספסל

שבועיים לפני פתיחת העונה, נראה שסגנית האלופה מתכננת שינוי משמעותי בחמישייה שלה. תומפסון אמר: "אני בסדר עם זה". כעת, המאמן טיירון לו מתלבט בעמדת השוטינג גארד בין דוויין וייד לג'יי אר סמית'

עריכת וידאו: מתן חדד

סגנית אלופת ה-NBA קליבלנד קאבלירס שינתה את פניה משמעותית בפגרה החולפת ושבועיים בלבד לפני פתיחת העונה, נראה כי היא מתכננת שינוי משמעותי נוסף.

על פי דיווחים שהגיעו מכיוון הקאבס, קווין לאב יהיה הסנטר הפותח של הקבוצה העונה, בעוד טריסטן תומפסון יירד לספסל. כאשר תומפסון, שהיה שחקן חמישייה בקליבלנד בעונה החולפת, נשאל על הנושא, הוא השיב: "אני בסדר עם זה. זה חלק מהמצב כי דרק רוז יהיה בחמישייה בזמן שאייזאה תומאס יהיה בשיקום מהפציעה".

עוד בנושא:

להפסיד בכבוד: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של דאלאס מאבריקס
קדם עונה: תאודוסיץ' הלהיב בבכורה במדי הקליפרס, שהפסידו לראפטורס

ג'ורג' היל שחקן אינדיאנה פייסרס מול טריסטן תומפסון, קווין לאב, שחקני קליבלנד קאבלירס. AP
לאב יחליף את תומפסון כסנטר הפותח/AP

אם אכן כך יהיו הדברים ולאב, בעונתו הרביעית בקבוצה, יהפוך לסנטר המוביל שלה, הרי שקליבלנד תעבור לשחק סמול בול ותעלה כנראה בחמישייה עם לברון, לאב, ג'יי קראודר ורוז, לפחות בתחילת העונה. ההתלבטות היחידה שנותרה למאמן טיירון לו היא האם לפתוח עם ג'יי אר סמית' או עם המצטרף הטרי דוויין וייד: "אני עדיין מתלבט", הודה לו.

קליבלנד תיפתח את העונה הסדירה ב-18 באוקטובר עם משחק ביתי מרתק מול סגנית אלופת המזרח בוסטון, שביצעה איתה במהלך הפגרה את הטרייד הענק במסגרתו תומאס, קראודר, אנטה ז'יז'יץ' ושתי בחירות דראפט נשלחו לקאבס בתמורה לקיירי אירווינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully