וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: תאודוסיץ' הלהיב בבכורה במדי הקליפרס, שהפסידו לראפטורס

הרכז הסרבי סיים ללא נקודות אך חילק 8 אסיסטים מרהיבים בהפסד 121:113 לטורונטו. גלינארי חזר מהפציעה. ווסטברוק עם מונולוג נאמנות לאוקלהומה סיטי: "ראיתם אותי גדל ומתבגר, בזכותכם הפכתי להיות מי שאני"

מילוש תאודוסיץ' כבר מלהיב את ה-NBA. הרכז הסרבי ערך הלילה (בין ראשון לשני) הופעת בכורה במדי הקליפרס, ולמרות שלא קלע ולו נקודה אחת (0 מ-5 מהשדה) ועלה מהספסל ל-25 דקות, הרשים עם 8 אסיסטים, חלקם מרהיבים במיוחד. הרכז המחונן, שכבר הוכתר על ידי חברו לקבוצה פטריק בברלי ל"מוסר הטוב ב-NBA כיום", לא הצליח למנוע מהקליפרס להפסיד 121:113 לטורונטו במשחק במסגרת היום השני של משחקי קדם העונה. בלייק גריפין הציג יכולת לא רעה עם 18 נקודות, לו וויליאמס הוסיף 17, ובשורה חיובית נוספת עבור הקליפרס הייתה היכולת שהציג את דנילו גלינארי, שמתאושש מהפציעה הביזארית מתחילת הקיץ וקלע אף הוא 17 נקודות ב-28 דקות.

מנגד, הראפטורס הציגו חלוקת קלעים מאוזנת למדי, כשקייל לאורי מוביל עם 17 נקודות, נורמן פאוול מוסיף 16 וסרג' איבקה וסי ג'יי מיילס תורמים 12 כל אחד.

במשחק קדם עונה נוסף שנערך הלילה מיאמי ניצחה 90:96 את אטלנטה, כשטיילר ג'ונסון בולט עם 14 נקודות וג'וש ריצ'רדסון מוסיף 12. דניס שרודר ודווין דדמון קלעו 12 נקודות כל אחד עבור ההוקס.

מאמן טורונטו ראפטורס דוויין קייסי. AP
ככה דוויין קייסי התלבש למשחק/AP

עוד ב-NBA

* ראסל ווסטברוק מסביר מה עמד מאחורי ההחלטה להאריך את חוזהו באוקלהומה סיטי עד 2023, שעשויה להשאירו במדי הת'אנדר עד סוף הקריירה: "אני אוהב את המקום שאני נמצא בו. האוהדים, אנשים שמנהלים את הארגון, יש כאן באמת כמה מהאנשים הכי טובים בעולם. יש לנו את האוהדים הכי טובים בארצות הברית, בכל הענפים, ואני מרגיש מבורך לשחק עבורם". לאחר מכן, פנה ישירות ל-4,500 אוהדי הת'אנדר שהגיעו למתחם האימונים וצפו בו מדבר, ואמר להם: "אתם אלה שהבאתם אותי לכאן. הגעתי לכאן לפני עשור, ואני מתכוון להישאר פה עוד הרבה שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully