וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה, הטעות בבניית הסגל: כיצד מטפל לוזון בפיחות במעמדם של שחקנים?

3.10.2017 / 9:05

הסגל הרחב שבנה הוביל לפיחות בגזרת לביא, עוואד, קאיו ודמארי והמאמן משתמש בצוות הרחב כדי לשמור על חדר ההלבשה שלו. בסביבתו העידו: "הוא עובר ימים לא קלים". גלזר ייעדר מספר ימים. ציפייה לשיפור אצל מאבוקה

צילום: לילך וייס, עריכה: תום זווילי

בצל הביקורות של האוהדים על המאמן גיא לוזון מאז המשחק מול אשדוד, מכבי חיפה ערכה אתמול (שני) אימון שחרור. השחקנים סיפרו אתמול כי לוזון עסוק בשבועיים האחרונים בעיקר בטיפול בבעיית השחקנים שחל פיחות במעמדם, והדבר ניכר גם באימון אתמול, האימון הראשון אחרי הניצחון הדחוק, בו נטלו חלק מהשחקנים המחליפים ואלו שלא נכללו בסגל.

עוד בנושא

אוהדי מכבי חיפה קראו לגיא לוזון להתפטר, המאמן: "היה עלינו עליהום כל השבוע"
אם גיא לוזון חכם, הוא חייב לנטוש את תדמית הנגזל, ומהר
איציק לוזון: "יש שנאת חינם לגיא. לאנשים קשה לשמוע 'לוזון'"

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. אדריאן הרבשטיין
יותר מדי שחקנים. לוזון/אדריאן הרבשטיין

"אתה רואה באימון שזו הנחיה של גיא, כי כל אחד מאנשי הצוות ניגש לשחקן אחר ועורך איתו 'סמול טוק' במהלך האימון. אתה רואה איך מנסים לעטוף את קאיו, דמארי, נטע לביא ובעיקר עוואד. כולם מאוכזבים, אבל קשה לומר שמישהו מבין את הסיטואציה ויודע לנהוג באיפוק, כמו דקל קינן ואוהד לויטה למשל. בדיעבד, כשאתה רואה את כמות השחקנים שנמצאים בחדר ההלבשה, אתה מבין שגיא יודע שהיה צריך לשחרר עוד שחקן או שניים בחלון. יש כאן יותר מדי שחקנים וברור שזה מה שגרם לבעיות", אמר אחד מהם. לוזון עצמו עורך במקביל גם שיחות אישיות, ושחקנים העריכו כי הוא מנסה לשמור על "חדר ההלבשה שלם, ולא לאבד אותו".

בסביבתו של לוזון סיפרו אתמול כי הוא עובר ימים קשים. "הוא יודע שהיכולת רחוקה מלהרשים, אבל יש לו מאה אחוזי הצלחה בבית, ועדיין הוא לא מפסיק לספוג ביקורת", אמרו בחיפה אתמול. עומרי בן הרוש, מוחמד עוואד, רז מאיר ושי בן דוד יצטרפו היום לנבחרות. עומרי גלזר ייעדר מספר ימים לאחר שסובב את הקרסול. הוא סובל מ"רגל עץ" ולכן לא יגיע לאימון הנבחרת. "גלזר לא היה צפוי לשחק. עדיף שיישאר איתנו", הסבירו בחיפה.

בחיפה מרגישים שארנסט מאבוקה לא מרשים מאז חזר מהנבחרת. אם ימשיך ביכולת הזו, לא מן הנמנע שיירד בהמשך לספסל ורז מאיר יחליף אותו. הקמרוני, כמו קוסטדינוב ורוקאביציה, שוחררו מהאימונים כדי להצטרף לנבחרות שלהם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully