וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "היה עלינו עליהום כל השבוע, הקריאות להתפטר? הקהל מתוסכל"

1.10.2017 / 22:05

מאמן מכבי חיפה הגיב לקריאות האוהדים שדרשו ממנו לסיים את תפקידו אחרי הניצחון הלא משכנע 0:1 על מ.ס. אשדוד. אופיר מזרחי: "מבחינתי נגמרה אירופה". עטר: "נצא מהמצב שנקלענו אליו"

צילום: לילך וייס, עריכה: תום זווילי

מכבי חיפה אמנם ניצחה הערב 0:1 את מ.ס. אשדוד אך זה לא הביא שקט למועדון. במהלך המשחק האוהדים הירוקים הביעו חוסר שביעות רצון מהיכולת וקראו למאמן גיא לוזון להתפטר. מנגד, ראובן עטר עדיין מחפש ניצחון ראשון העונה והרצף האישי שלו עומד על 19 משחקי ליגת העל ללא ניצחון מאז אוקטובר 2015.


עוד בנושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד
ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה
ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:1 דרמטי את הפועל רעננה במושבה

ראובן עטר, גיא לוזון. צילום: לילך וייס, מערכת וואלה!
שני מאמנים תחת אש. לוזון ועטר/מערכת וואלה!, צילום: לילך וייס

גיא לוזון אמר לאחר המשחק: "אני קודם לוקח את הנקודות. משחק שני ברציפות שלא ספגנו, לראשונה העונה. שלושה ניצחונות רצופים בחיפה, והיום גם סיכנו את השער, בעטנו 19 פעמים לשער. אם ה-0:2 היה נכנס, המשחק היה נראה אחרת, יותר שוטף. אחרי העליהום הכולל שעברנו כל הקבוצה, כל המועדון, היה חשוב להפגין אופי ולקחת נקודות בשיניים. השוער שלהם לא זינק היום. העובדה שאשדוד שיחקה עם 10 שחקנים זה גם בזכותנו, זו לא פעם ראשונה שהיריבה סופגת אדום. באופן כללי לא היה כדורגל גדול, אבל במצב אליו הגענו למשחק, קודם כל היו חשובות הנקודות. אם היינו נותנים הצגה ומפסידים, זה לא היה מעניין. עם הנקודות גם יבוא הביטחון. עם כל העומס על הכתפיים, בעבר היינו מפסידים את הנקודות כאן. השחקנים הוכיחו אופי. אנחנו בכיוון הנכון".

על הקריאות תתפטר שספג מהקהל: "הקהל זו הבעיה האחרונה של המועדון, הוא נכס, תומך בנו כל 90 הדקות. ברור שהוא טיפה מתוסכל".

אופיר מזרחי שכבש את שער הניצחון הוסיף: "שמענו ביקורות, מאוד השתדלנו לא להתייחס אליהן. שלוש הנקודות, זה מה שחשוב. זכותו של הקהל להגיב איך שהוא רוצה. אין ספק שאנחנו יכולים להשתפר, תמיד טוב לעשות את זה אחרי ניצחונות. מכבי חיפה זה המועדון שרציתי להגיע אליו, נגמר אירופה, אני כאן וזה מה שחשוב. אני בקבוצה גדולה עם סגל מעולה, חובת ההוכחה היא עלי. גם כשאני לא בסגל אני עובד קשה ומחייך, זה אני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אופיר מזרחי חוגג, מכבי חיפה. צילום: לילך וייס, מערכת וואלה!
"אני כאן וזה מה שחשוב". אופיר מזרחי/מערכת וואלה!, צילום: לילך וייס

מנגד המאמן המפסיד ראובן עטר אמר: "הרבה חוסר מזל, השחקנים נתנו את הלב שלהם. לצערנו זה לא הספיק. אני מעדיף לדבר רק על המשחק היום. אם נמשיך עם ההקרבה והמחויבות הזו, נצא מהמקום בו אנחנו נמצאים. היתה לנו בעיה בחמשת המחזורים הראשונים במחצית השנייה, היתה ירידה ביכולת, והפעם זה לא קרה ולא היה חסר הרבה שהיינו משווים. יש לי חלק גדול במצב של הקבוצה, אין ספק, אני מוכן שכל האש תהיה עלי, העיקר שזה ישחרר את השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully