וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן: "האימונים של הבן שלי יותר רציניים מאלו של אנצ'לוטי"

קימיש וקומאן התלוננו על מחסור באימונים, ריברי ובואטנג חשו מושפלים, וחדר ההלבשה הפך למפולג כש"הספרדים" מנותקים מהשאר. ב"קיקר" חשפו את הסיבות לפיטורי אנצ'לוטי מבאיירן מינכן

אימג'בנק GettyImages

ב"קיקר" הגרמני חשפו הבוקר (שני) לא מעט מהסיבות שהובילו לפיטורים של קרלו אנצ'לוטי מבאיירן מינכן בשבוע שעבר. לפי העיתון, שחקני הקבוצה העלו תלונות קשות על חוסר מקצוענות, אימונים חובבניים ומחנאות. ראשי המועדון ספגו את הטענות במשך תקופה לא קצרה, וכשהתוצאות היו לא טובות, הפור נפל.

ב"קיקר" מספרים שאנצ'לוטי ראה איך בחדר ההלבשה נוצרו מחנות, אבל לא עשה דבר כדי למנוע אותם - יתרה מכך, הייתה לו יד במעשה. בצד אחד ניצבים טיאגו אלקנטרה, חאבי מרטינס וחאמס רודריגס, "הספרדים", שעל פי "קיקר" זכו ליחס מועדף מהמאמן. בצד השני קבוצת שחקנים שמובלת על ידי פרנק ריברי וג'רום בואטנג, שחבריה הרגישו מקופחים.

כשהתוצאות היו טובות, ריברי, בואטנג ושות' שמרו את התלונות על אש נמוכה, אבל הקש ששבר את גב הגמל היה המשחק נגד פריס סן ז'רמן בליגת האלופות לפני שבוע. ריברי הזמין כרטיסים לכ-40 חברים ובני משפחה שלו, אבל ישב 90 דקות על הספסל, חש מושפל ורתח מזעם. בואטנג כלל לא נכלל בסגל וכעס בעצמו, ולשניהם ניתן להוסיף את תומאס מולר שלא שידר על אותו גל כמו אנצ'לוטי במשך תקופה ארוכה.

עוד בנושא:

באיירן מינכן שוב פישלה, פרנק ריברי נפצע
אולי הנס: "חמישה שחקנים היו נגד אנצ'לוטי"
קרלו אנצ'לוטי פוטר מבאיירן מינכן

מאמן באיירן מינכן, קרלו אנצ'לוטי, עם אריאן רובן. GettyImages
התלונות צפות. רובן עם אנצ'לוטי/GettyImages

לשחקנים גם היו טענות קשות לשגרת האימונים מאז שאנצ'לוטי הגיע. יוזואה קימיש וקינגסלי קומאן פנו להנהלה וביקשו שהיא תסדר להם אימונים נוספים ואריאן רובן אמר לראשי המועדון: "האימונים בקבוצת הילדים של הבן שלי יותר רציניים מהאימונים של אנצ'לוטי".

הטענות למקצוענות הרופפת קיבלו חיזוק כאשר באוגוסט מאמן הכושר ג'ובאני מאורי, שעובד עם אנצ'לוטי כבר שנים ארוכות, צולם מעשן במגרש האימונים. בנוסף, השחקנים חשפו שלפני המשחק בפריס, אנצ'לוטי ערך להם תדריך וידאו בפעם הראשונה מאז שהגיע לקבוצה, ושבאותו תדריך הוא חילק הוראות שונות לחלוטין מאלו שהעביר עד אותו רגע.

כל הטענות כאמור הגיעו לקומת ההנהלה במשך חודשים ארוכים, אבל בעונה שעברה באיירן עוד זכתה באליפות והשיגה תוצאות מתקבלות על הדעת. העונה הכל קרס ואנצ'לוטי שאיבד את אמון מרבית השחקנים, נשלח לדרכו.

אם כל זה לא מספיק לבאיירן, היום התבשרו שם שפרנק ריברי סובל מקרע ברצועה הצולבת האחורית של ברך שמאל. הבווארים לא הודיעו לכמה זמן ייעדר הצרפתי ויושב הראש קרל רומניגה אמר בהודעה הרשמית: "אנחנו מצטערים מאוד שפרנק נפצע. אנחנו מאחלים לו החלמה מהירה ומלאה". על פי ההערכות, ריברי ייעדר בן שלושה לארבעה חודשים. הוא לא יעבור ניתוח וסד יוחדר לתוך ברכו כחלק מתהליך ההתאוששות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

סיגריות במגרש האימונים. מאמן הכושר ג'ובאני מאורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully