וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנס: "חמישה שחקנים היו נגד אנצ'לוטי", גורמים: "המועדון היה חייב לפעול"

האיטלקי הניח את דף ההרכב בחדר ההלבשה ויצא בלי לומר מילה: "זה כאילו הוא עשה בכוונה כדי שיפטרו אותו". הנס: "אסור להיכנס למיטה עם אויבים". הסיפורים מאחורי פיטורי מאמן באיירן מינכן

באיירן מינכן נפרדה אתמול (חמישי) מהמאמן שלה בעונה וקצת האחרונות קרלו אנ'צלוטי. המאמן האיטלקי פוטר פחות מיממה לאחר התבוסה 3:0 על ידי פריס סן ז'רמן במחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות. הוא הפך למאמן שמפוטר בשלב המוקדם ביותר של העונה מבאיירן מינכן ו"ניצח" את יופ היינקס שפוטר ב-4 באוקטובר 1991. אנצ'לוטי גם הפך למאמן הרביעי שמפוטר מבאיירן במהלך העונה ב-20 השנה האחרונה. קדמו לו: פליקס מגאת, יורגן קלינסמן ולואי ואן חאל.

עוד בנושא:
קרלו אנצ'לוטי פוטר מבאיירן מינכן: "כבוד לקחת חלק בהיסטוריה של המועדון"
כל הסיבות לפיטוריו של קרלו אנצ'לוטי מבאיירן מינכן

קרלו אנצ'לוטי מאמן באיירן מינכן לשעבר. GettyImages
אנצ'לוטי עוזב את מתחם האימונים של באיירן בפעם האחרונה/GettyImages

נשיא באיירן מינכן אולי הנס דיבר על הפיטורים וסיפר שבין אנצ'לוטי לחמישה שחקנים שררו יחסים מתוחים: "כמאמן, אתה לא יכול שהשחקנים הכי משמעותיים שלך יהיו האויבים שלך. בחיים שלי למדתי אמירה: האויב במיטה שלך הוא הכי מסוכן. לכן היינו חייבים לפעול". ככל הנראה, ההרכב שאנצ'לוטי העלה למשחק מול פריס סן ז'רמן גרם לחוסר שביעות רצון. המאמן האיטלקי השאיר על הספסל את אריאן רובן, פרנק ריברי ומאטס הומלס, בעוד ג'רום בואטנג בכלל לא היה בסגל. הנס הוסיף: "העובדה שבימים האחרונים המאמן גרם לחמישה שחקנים - כולל קומאן - להיות נגדו שימשה נגדו והוא לא יכול היה להתמודד עם זה". הנס סיפר על ההחלטה להיפרד מאנצ'לוטי: "ישנתי אולי ארבע שעות בלילה. קיבלנו את ההחלטה בנוגע לאנצ'לוטי ב-3:30 לפנות בוקר".

על פי הערכות שונות, חמשת השחקנים שהיו ביחסים רעועים עם אנצ'לוטי הם אריאן רובן, פרנק ריברי, ג'רום בואטנג, מאטס הומלס ותומאס מולר. חלק מהעיתונאים אף טענו שזה הגיע למצב של הם או הוא. הנס אמר שההחלטה על המאמן החדש תתקבל אחרי פגרת הנבחרות כשעוזר המאמן ווילי סאניול יעמוד על הקווים במשחק הליגה הקרוב מול הרטה ברלין ביום ראשון.

על פי הדיווחים, אנצ'לוטי גרם לזעם רב והלם בקרב השחקנים לפני המשחק מול פריס סן ז'רמן. המאמן האיטלקי הניח את הדף עם 11 השמות של השחקנים שיפתחו ויצא מחדר ההלבשה מבלי לומר מילה. שחקנים רבים נותרו המומים ועצבניים. "זה לא הלך, המועדון היה חייב לפעול, זה נראה כאילו הוא עושה פרובוקציה בכוונה כדי שיזרקו אותו", אמר אחד משחקני באיירן מינכן. היה זעם עצום מצד השחקנים וההנהלה לפני ובמהלך המשחק מול פ.ס.ז'. בתקופה האחרונה הייתה חוסר שביעות רצון במועדון גם מהאימונים של אנצ'לוטי, השליטה שלו בהם והתכנים שהעביר. גורמים בבאיירן אפילו אמרו שהאימונים שלו הם לא כאלה שמתאימים לקבוצה גדולה.

יוליאן נאגלסמן, שהיה עם הופנהיים במשחק חוץ מול לודוגורץ הבולגרית אתמול, אמר: "אל תכללו אותי בספקולציות האלה. מחלקת התקשורת במועדון שמרה אותי מחוץ לכל זה".

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. GettyImages
פרנק ריברי/GettyImages
קרל היינץ רומניגה יושב ראש באיירן מינכן. GettyImages
רומניגה עוזב את זבנר שטראסה/GettyImages
שחקני באיירן מינכן, מאטס הומלס, קינגסלי קומאן, אריאן רובן, פרנק ריברי, ראפיניה. GettyImages
שלושה מהמסוכסכים: רובן, ריברי והומלס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully