וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם סגל נבחרת ספרד: קאייחון חזר לסגל, דייגו קוסטה בחוץ

לופטגי הודיע על הזימונים לקראת אלבניה וישראל במוקדמות המונדיאל. הקשר שמצטיין במדי נאפולי בפנים. הרכש הטרי של אתלטיקו מדריד בחוץ. דלה עלי הורחק למשחק אחד מנבחרת אנגליה

שחקן נבחרת ספרד חוסה קאייחון. GettyImages
ושוב אתכם. קאייחון/GettyImages

נבחרת ספרד פרסמה היום (שישי) את הסגל לקראת המשחקים מול אלבניה וישראל במוקדמות הגביע העולמי. בניגוד ליריבותיה שכבר איבדו כל סיכוי להעפיל לטורניר ברוסיה, ספרד זקוקה לניצחונות כדי להבטיח העפלה ישירה מהמקום הראשון למונדיאל.

המאמן ז'ולן לופטגי זימן בין היתר את השוערים דויד דה חאה ופפה ריינה, שחקני ההגנה ז'ראר פיקה וסרחיו ראמוס והקשרים אנייסטה ודויד סילבה. בין שחקני ההתקפה שזומנו אלברו מוראטה מצ'לסי ומרקו אסנסיו מריאל מדריד. חוסה קייחון שמצטיין לאחרונה במדי נאפולי חזר לסגל הלה רוחה.

דייגו קוסטה שהצטרף לאחרונה לאתלטיקו מדריד וכבש מול נבחרת ישראל במשחק הראשון בין שתי הנבחרות בבית המוקדם (1:4 לספרד) לא נמצא בסגל למשחק הנוכחי. קוסטה יוכל לשחק במדי קבוצתו החדשה רק החל מחודש ינואר.

עוד בנושא
פורסם סגל נבחרת ישראל: מונס דאבור וטאלב טואטחה נותרו בחוץ
טואטחה לא זומן לנבחרת בשל העימות, דאבור בטענה ל"חוסר מחויבות"
רוסיה תסלח לו? אלכסנדר קוקורין לוהט במדי זניט וחוזר לנבחרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

המאמן ז'ולן לופטגי התייחס לזימונים לנבחרת ואמר: "הזימונים האלו מתבצעים מתוך מחשבה על ההשתתפות בגביע העולמי. אנחנו מזמנים שחקנים בהתאם למעקב שלנו אחר ההתפתחות שלהם". בנוגע לאי זימונו של קוסטה אמר המאמן: "זה חדשות טובות שהוא חתם באתלטיקו מדריד. כשאתה משחק באופן קבוע את גם נמצא במעקב שלנו".

יש לציין כי נבחרת ספרד מתכנסת בתקופה פוליטית רגישה זמן קצר לפני משאל העם הצפוי על עצמאות קטלוניה. בתקשורת הספרדית כבר עוסקים בשאלה כיצד המחלוקת הפוליטית תשפיע על מהלך העניינים בשורות הנבחרת.

*גארת' סאות'גייט פרסם את סגל נבחרת אנגליה לקראת ההתמודדות מול סלובניה וליטא. בין המוזמנים שוער סאותהמפטון פרייזר פורסטר וקשר מנצ'סטר סיטי פביאן דלף. סאות'גייט יצטרך להסתדר במשחק מול סלובניה ללא דלה עלי שהורחק ממשחק אחד בשל תנועת האצבע המשולשת אותה ביצע במשחק מול סלובקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully