וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מונס דאבור היה האיש הכי מסוכן על המגרש מהשנייה הראשונה"

חלוץ רד בול זלצבורג קטף מחמאות רבות על יכולתו ועל שער הניצחון מול מארסיי: "הוא היה רעל בלתי פוסק עבור שחקני ההגנה, הם לא ידעו איך לעצור אותו בגלל התנועה הבלתי פוסקת שלו"

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
שמונה שערים בכל המסגרות. דאבור חוגג עם החברים, אמש/רויטרס

מונס דאבור פשוט לא מפסיק להבקיע. חלוץ נבחרת ישראל כבש אתמול (חמישי) את שער הניצחון ב-0:1 של רד בול זלצבורג על מארסיי בליגה האירופית, והוא פורח בענק העונה בקבוצה בה לא הצליח להתאקלם אשתקד. דאבור הבקיע מתחילת העונה כבר שמונה שערים בכל המסגרות, חמישה מהם בתשעה מחזורי ליגה באוסטריה (שם זלצבורג מדורגת שנייה), עוד שניים במוקדמות הליגה האירופית ואחד נוסף אמש.

בידיעות רבות לסיכום המשחק מול מארסיי, דאבור נבחר לשחקן המצטיין. "מהשנייה הראשונה, מספר 9 של זלצבורג היה האיש הכי מסוכן על המגרש", נכתב באחת מהם, "הוא הגיע למספר מצבים וגם היה חד והצליח למצוא את הרשת".

באתר הצרפתי 'לה פיגרו' נכתב על החלוץ: "מונס דאבור היה רעל בלתי פוסק להגנה של מארסיי. התנועה הבלתי פוסקת שלו הפריעה לשחקני ההגנה, והם לא ידעו כיצד לעצור אותו. הוא הגיע למספר מצבים וגם כבש את השער היחיד במשחק".

ההצלחה הזו של דאבור מגיעה אחרי עונת בכורה קשה באוסטריה, שהסתיימה בהשאלה לאקסית גראסהופרס, שם חזר להבקיע ושיקם את הביטחון העצמי. במדי זלצבורג כבש אשתקד רק פעמיים ב-15 משחקי ליגה, לאחר מכן הפגיז שבעה שערים ה-13 הופעות בשוויץ.

עוד בנושא

שער ניצחון למונס דאבור ב-0:1 של זלצבורג על מארסיי בליגה האירופית
ברק בכר זעם על התיאום בהגנת באר שבע. שחקן: "חייבים להתעורר ומהר"
שרן ייני: "לא אצום, אבל לשחק אחרי יום כיפור זה חוסר אחריות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully